Hallo meiden, Wie heeft het geslacht al gezien bij 17 weken en een aantal dagen? Ik heb namelijk op 7 november weer een afspraak bij de VK en we gaan die dag ook een pretecho maken (hopelijk krijgen we ook het geslacht te zien) Ik ben dan 17 weken en 4 dagen zwanger.
hoi ze zeggen dat je het wel kan zien met 17a 18 weken maar het beste ismet 20 weken afwachten maar spannend groetjes chantal 17weken en 2dagen zwanger
Jazeker kan je het geslacht al zien. Ik heb gister een pretecho gehad, was dus 17 weken en 2 dagen en dat vrouwtje zei dat ze het voor 99,9% zeker wist dat het een ..... (houd ik even voor mezelf) werd. Echt heel bijzonder! Succes ermee. LIEFS Angelaa
Bij ons konden we het al heel duidelijke zien met 15 weken. Ligt er net aan hoe de beeb ligt. Succes!
Bij mij hebben ze het vandaag ook gezien en ben 16 weken en 6 dagen zwanger. Het was echt over duidelijk dus kon niet missen... Maarja ligt er wel aan hoe ze ligt. Liefs Ivana
Ik ben blij dat het in ieder geval mogelijk is! Nu alleen nog hopen dat de baby zichzelf ook prijs wil geven!