geslacht zien bij zijaanzicht?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door luca2504, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben benieuwd of dit kan? Gisteren kreeg ik een korte echo maar de gyn hield het alleen bij een zijaanzicht waar het beentje ervoor lag. Heel kort dacht ik een piemeltje tussen de beentjes te zien maar dat kon ook de navelstreng zijn bedacht ik me achteraf. Ik kan eigenlijk nergens foto's vinden van echo's waarbij het geslacht vanuit een zijaanzicht te zien is. Heeft iemand er toevallig een foto van? Gewoon uit nieuwsgierigheid, want ik zal hoe dan ook nog moeten wachten tot 29 januari voor ik het zeker weet ;)

2. Maggi

Maggi Niet meer actief

Kan volgens mij niet.. Ik vorige week mijn echo gepost waarin ik dacht bij zijaanzicht ook iets te zien, maar dit bleek echt niet te kunnen. Nog 2 weekjes geduld dan zul je het wel weten :)

3. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan zeker wel.. bij mij is het 2 keer gezien vanaf de zijkant.. ik krijg dan ook een jongetje.. meisje is niet te zien..maar piemeltje zeker wel.. ik zal vanavond even kijken voor de echo..hij staat hier wel ergens op het forum.. volgens mij bij afteltopic voor geslachtsecho..

4. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik was bij die echo overigens 15.6 wkn :)

5. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luca volgens mij is dit een zijaanzicht maar weet het niet zeker en ik vindt het op de foto's veel minder duidelijk dan op het beeldscherm !

Bijgevoegde bestanden:

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Luca bij mijn eerste zwangerschap dacht ik ook meerdere keren een piemeltje in beeld gezien te hebben als ik meekeek op de echo (we wilden het geslacht niet weten), maar was toch echt wat anders elke keer :p

succes met afwachten, spannend hoor

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

het kan wel, ik heb er namelijk 1! Ik moet wel zeggen dat ie wat is ingezoomd waardoor het duidelijker te zien is.
    Maar ik stuur Ts even een pb aangezien hier voor mij bekende meelezers op het forum tussen zitten

8. ah ben benieuwd glimworm!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dacht ik; Yes! Luca weet het geslacht!!!
    Gelijk klikken, maar helaas :p

10. Neeeee nog niet! Over 6 dagen haha. Ik word in de gaten gehouden :D

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    *Houdt Luca de komende 6 dagen weer in de gaten* hahaha :p

12. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Bij mij is het gezien in zijaanzicht, met 14 weken. Ik zal m ff uploaden. Duidelijk verschil tussen piemel en navelstreng, de navelstreng is die soort wokkel er net boven (moeilijk te zien door het witte rondje maar in het echt is het verschil heel duidelijk!

13. Speciaal voor Bloemmm :p

Vandaag de 20 weken echo gehad, we krijgen er een meisje bij! Tenminste daar lijkt het op ;) Dame lag erg dwars en kregen geen duidelijk potty shot met de drie bekende streepjes. Maar er was in ieder geval geen uitsteeksel te zien.

Wat denken jullie ervan?

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Volgens mij is het een meisje. Leuk gefeliciteerd.

Bij ons was het met 14 weken via de zijkant te zien.

Deel Deze Pagina