volgens echo 6weken en 3 dagen zwanger, eigen berekening 7 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Rashidaatje, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Hoi lady's,

Volgens mijn laatste menstruatie ben ik vandaag 7 weken zwanger, vandaag eerste echo gehad en volgens die berekening ben ik 6w en 3 dagen. Ik heb echt op dag 24 van mijn cyclus een innestelingsdip gehad en op dag 28 een positieve test.
    Nu weet ik dat ze het nu wel moeilijk kunnen meten, omdat het nog zo klein is, maar kan mijn berekening gewoon kloppen? Maak me geen zorgen, maar was gewoon even nieuwsgierig :)

2. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Het is nog te vroeg om betrouwbaar de termijn te meten, juist omdat het kindje nog zó klein is dat het meten nog onnauwkeurig is. Een mm verschil i scheelt al zo een dag of wat. Bovendien, ook als je je cyclus heel goed kent en weet, kan er nog een paar dagen verschil zijn. Geen zorgen, maar rustig de termijnecho afwachten bij 10 weken ;)

3. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Dank je dopey voor je antwoord. Ja het is ook allemaal nog zo iniminie, het hartje klopte en dat is het belangrijkste :)
    Jij 15 weekje zwanger, veel last van kwaaltjes?

4. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik had bij die termijn destijds een verschil van een week. En een week later werd ik weer een week vooruit gezet ;). Dat het hartje goed klopt, zegt meer dan de afmeting bij deze termijn.

5. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Vandaar :), dank je wel. Morgen mag ik weer bellen voor een afspraak voor een nieuwe termijn echo. :)

6. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Hier werd ik qua termijn ook heen en weer geschoven met 8 dagen verschil, maar bij de echte termijnecho stond ik weer bijna op de datum die ik zelf had berekend. 1 dag verschil. Kan dus nog alle kanten op gaan :)

Deel Deze Pagina