hoi de termijn echo (9 wk en 0 dagen kwam er uit de meting van het vruchtje) vond plaats op 11 september 2008 volgens de echoscopiste ben ik uitgerekend op 19 april nou heb ik het zelf uitgerekend en kom op 15 april uit. ik heb het aangegeven bij de verloskundige maar ze zei, ze heeft het vast goed uitgerekend, reageerde er een beetje lauw op. Ze zei het kindje wordt toch meestal niet op de uitgerekende dag geboren. nou zou je denken wat maakt dat nou uit. maar ja het is wel een halve week verschil. 1) als ie nou twee weken te laat is en het kind moet gehaald worden (bij mijn zus was dat zo) bijvoorbeeld dan is ie eigenlijk 2,5 week te laat, kan dat kwaad? 2) ik heb een halve week minder verlof 3) dan zou ik vandaag 18 weken en 1 dag zijn.. en elke donderdag zeggen we nu tegen elkaar Gefeliciteerd met je .. weken, en dan blijkt dat het eigenlijk op elke zondag zou moeten... nou ja ik wilde even weten hoe jullie erover denken.
4 dagen maakt echt niets uit hoor. En je hebt gewoon minimaal 16 weken verlof! En het schijnt dat maar een paar procent op de uitgerekende dag geboren wordt. Straks bij je 20-weken echo zie je verschil tussen de leeftijd van beentje, schedel en buikje. Ik zou gewoon de uitgerekende datum van je vk aanhouden
4 dagen maakt echt niks uit idd de datum van de vk aanhouden. Je hebt altijd minimaal 16 weken verlof.