Iemand ervaring met 'n klein vruchtje voor het aantal weken zwangerschap?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by mv77, Nov 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mv77

mv77 Lid

Aug 13, 2008
    85
    0
    0
    Hoi

Ik ben 7 weken zwanger en vanmorgen gaf een inwendige echo aan dat het vruchtje pas 7mm was, terwijl het met 1 cm op schema zou zitten.
    Het hartje klopte wel, alleen ook nog niet helemaal op het juiste tempo.
    Aan de hand van ovulatietesten weet ik bijna precies wanneer m'n eisprong was, dus veel dagen verschil kan ik niet afwijken met de geschatte weken.
    Wie heeft er nog meer ervaring (zowel goed als slecht) met een te klein vruchtje?

2. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Ik heb dat ook gehad bij mijn eerste zwangerschap. Wist ook door ovulatietesten wanneer mijn eisprong was geweest, maar vruchtje liep circa week achter. Ik heb toen met 9 weken een miskraam gehad, maar lees hier heel veel verhalen dat het wel goed gaat hoor. Dat noemen ze een slow starter. Hoeveel verschil zit er in termijn?

3. michellle81

michellle81 Actief lid

Sep 4, 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    ach meis niks om je druk over te maken ,had ik ook met 7 weken had ik niet een hart actie en ze zeiden dat ik 2 weken minder was dat kon helemaal niet ..
    en kijk nu maar naar mijn banner ..

liefs

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook ik wist exact waneer me ei was. nou ik was dus mooi 2 weken korter zwanger. en kijk naar mijn banner.hij is er nog steeds hoor en hij doet het erg goed

5. mv77

mv77 Lid

Aug 13, 2008
    85
    0
    0
    Hoi meiden, erg geruststellend jullie berichten. Je kunt er dus echt geen pijl op trekken... Ik moet het maar gewoon afwachten en duimen duimen duimen dat ons kleine popje goed gaat groeien! Volgende week donderdag heb ik weer een echo in het zkh, ze houden me dus in ieder geval goed in de gaten en laten me niet lopen tot het fout gaat. Dat is ook wel een geruststelling denk ik, hoop ik!

Liefs

6. mv77

mv77 Lid

Aug 13, 2008
    85
    0
    0
    23/10 had ik m'n eisprong, dus vandaar dat ik op 7 weken en 2 dagen uitkom.

7. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Nee bedoel, hoever was je nu dan volgens de echo? 6 weken?

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Ik had dat ook, eindigde in een miskraam.

Sterkte met afwachten!

9. mv77

mv77 Lid

Aug 13, 2008
    85
    0
    0
    Dat kwam inderdaad meer in de richting. Zou 't alleen zo raar vinden ivm die eisprong op 23 oktober.

10. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    ik gebruikte ook ovu testen en bleek zelfs een paar dagen verder te zijn en ik had ook al een kortere cyclus dus t zegt niks hoor!

11. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Als het minder dan een week verschil is zou ik me niet druk maken!

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Geloof me maar dat zegt niets!

Mijn oudste liep 1 week achter terwijl ik mijn ei voelde en maar 1 keer geinsemineerd heb.

Mijn 2e verschil van 3 dagen.

Mijn derde kindje, liep ook 1 week achter terwijl mijn ei volgens de ovutesten op dag 14 was!
    En zie inmiddels ben ik bijna 24 weken!

Het moment van de eisprong zegt niets over de innesteling.

Een kind mag 2 weken achterlopen/verschil hebben, het kan namelijk in een diapauze gestaan hebben.
    Ook maak je het HCG al aan vanaf de bevruchting, dat speelt allemaal mee!

Share This Page