Hey Muis, Ja we weten het... wat een zalig gevoel zeg! Het is net of ik nu pas echt besef dat er een klein wondertje op komst is... Dat is pas genieten nu! De echo was goed, maar doordat de placenta vooraan ligt kon ze het geslacht niet zien. Dan is ze gaan kijken via inwendige echo en toen werd het allemaal duidelijk... We zijn zo blij... Geniet jij er ook maar volop van Muisje ! Liefs Nanske
Heb een pretecho met 16 weken gehad en ze zag dat het een meisje was. Bij de 20 weken echo nog steeds een meisje.
Ik ben met 16 weken geweest, met 17 weken en bij de 20 weken echo.. En het is nog steeds een meisje..
hoe kan dat jullie al bij 16 weken al een pretecho hebben? moet je niet wachten tot het 18 weken is? hoe doen jullie dat ik wil dat ook
En Cappadocia50 hoe is het gegaan? Alles goed met jullie kleintje? En konden ze bevestigen dat het inderdaad een meisje is?
Ik heb deze zaterdag een geslachtsbepalende echo bij de roze wolk hoop dat kindje beentjes op een gunstige manier plaatst.Ga heleboel zoets eten kindje even druk maken hopelijk werkt dat las net dat als tip voor iemand anders ik ga er ook gebruik van maken dankjewel liefs,