Goedemorgen allemaal, Ik ben bijna 5 weken en ik voel nog helemaal niets, niet misselijk geen pijn me borsten meer helemaal niets. (alleen een beetje down) Is dat normaal? Veel Liefs Lieverdjuh
Dat kan, de een heeft veel kwaaltjes en de ander bijna geen tot niets, is bij iedereen verschillend.. Ik kwam er met 7 weken ofzo pas achter dat ik zwanger was, schoot me ineens te binnen dat ik bijne 3,5 week over tijd was... En had nergens last van...
Dat kan heel goed hoor. Bij iedereen is het weer anders, ik zou me er geen zorgen over maken! (jaja, makkelijk gezegd )
Bedankt allemaal... Ik ga morgen voor me echo moest van de verloskundige dus ik hoop dat alles goed zit en gaat. Ben best bang hihi.
met 5 weken al een echo das snel.... zal nog niet heel veel te zien zijn dan. MAar dat je niks voelt heb je geluk mee sommige zijn constant misselijk enz Maar kan me voorstellen dat als je niks voelt dit je ook onzeker kan maken
meid wees blij dat je (nog) geen kwaaltjes e.d hebt...ik heb ook verder weinig last gehad tijdens mijn zwangerschappen dat is toch heerlijk...maar wat niet is kan nog komen natuurlijk...dus zolang je nergens geen last van hebt, geniet lekker.. wat die echo betreft dat is natuurlijk wel heel heel erg vroeg, dus wees niet bang als ze alleen maar het vruchtzakje ziet zitten en verder niks, dat is dus normaal, pas tegen en week of 7-8 zie je meestal ook het vruchtje zelf zitten maar voor de periode vaak alleen het zakje... wat is de reden eigenlijk als ik vragen mag dat ze nu al een echo bij je doen??? in ieder geval heel veel succes met je zwangerschap...
Ik voelde ook niks en twijfelde of ik wel zwanger was. Ik kreeg ook bij 5 weken en een echo, er was niks te zien. Toen wist ik zeker dat ik niet zwanger was. Gisteren heb ik weer een echo gehad, en ik blijk gewoon zwanger te zijn. Dus maak je geen zorgen! Groetjes, Lexie[/quote]
ik voel ook bijna niks ( darmen alleen, ) Ik twijfel ook bijna elke dag of het wel echt is. succes met je echo
bedankt voor het reageren. ik had de verloskundige gebelt en die zei van voordat je naar me toe komt maak dan eerst ff een echo groetjes