hartje op echo wanneer?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door jet75, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Hallo allemaal,

ik heb even een vraag mbt de hartslag van de baby. Ik heb zo hier en daar eens op sites gekeken wanneer het hartje zichtbaar is op de echo en wanneer het begint met kloppen.
    Nu staat er dat het in de 5e week begint met kloppen maar is het dan al zichtbaar op een inwendige echo?
    a.s Donderdag heb ik namelijk een eerste echo mede omdat ik in aug een missed abortion had . Donderdag zou ik dan 6 wkn en 1 dag moeten zijn maar om een teleurstelling te voorkomen vraag ik mij dan af of het dan wel of niet zichtbaar is.
    Wie weet hier meer over?

liefs
    Jet

2. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    Volgens mij is het met 6 wk soms te zien maar niet altijd. Ik weet het niet zeker hoor. Ik heb zelf ook een miskraam gehad en heb bij deze zwangerschap een eerste echo gehad met 12 wk en het hartje bij vk gehoord met 10wk . Ik wilde geen vroege echo om idd een teleurstelling te voorkomen. Je moetproberen postitief te denken en waarom zou het deze keer foutgaan? Ik begrijp je onzekerheid maar je hebt net zoveel kans . Ik hoop voor je dat je het hartje hoort met de echo !

Liefs Caroline

3. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Bij mij was het te zien met 6 weken! heel bijzonder....

4. Niet meer actief

Bij mij bij 5w5d.
    Maar dat is niet altijd hoor. Ligt er misschien aan hoe beeb ligt?

Deel Deze Pagina