hallo dames ik heb 14juni een afspraak voor een geslachtsbepaling dan ben ik 15 weken 4 dagen. ik ha die afspraak een tijdje terrug al gemaakt maar ben een paar weken terrug 1 weekje terrug gezet in de zw schap. wie heeft ook een geslachtsbepaling gedaan met dit termijn en bij wie was het al duidelijk te zien? ben erg benieuwd
Ik zou kijken of je het een weekje of anders twee zou kunnen uitstellen. Dan weet je zeker dat ze het goed kunnen zien. Is het echobureau ervan op de hoogte dat je een week bent teruggezet?
hai elke nee ze weten niet dat ik terrug gezet ben maar omdat ik zoveel verhalen heb gehoord dat ze het rond de 16 weken wel konden zien vroeg ik me af of iemand er ervaring mee had. ik ga wel gewoon en als ze het dan niet kunnen zien dan mag ik gratis terrug komen dan heb ik de kleine in ieder geval nog gezien hahaha bedankt voor je reactie
Bij mij konden ze het bij 15+4 weken wel goed zien. Hij gaf zelfs aan dat hij het met 100% zekerheid wist en tot nu toe is het keer op keer bevestigd. Overigens konden we het bij 17 weken weer niet zien, omdat de baby de beentjes ervoor had. Het is afwachten hoe de baby ligt, de ervaring van wie de echo doet en de kwaliteit van de apparatuur.
hai trees fijn te horen dat ze het bij jou konden zien!! wat ik heb gehoord is dat het bureau waar ik heen ga in utrecht wel goede apperatuur heeft en wel ervaren is. dus erg spannend ik tel de dagen af!! bedankt voorje reactie!!
ik ben vorige week dinsdag geweest, was precies 16 weken, en ze kon het met 100% zekerheid zeggen.... bij mijn collega hebben ze donderdag de echo gedaan, die was toen 15+5, maar daar hebben ze door de beweeglijkheid van de beeb het geslacht niet kunnen zien....
1 juni was ik 16 weken en 1 dag en we konden duidelijk zien dat het een meisje is....we krijgen nog een dochter. Succes
ik heb met 15 weken en 6 dagen een geslachtsecho gehad, hij zei 100 % meisje dit is bij de 19/21/24/25/27 weken nogmaals bevestigt bij de 21 weken zelfs 2 keer, 1 keer door de gyn en de dag erna door de echoscopiste in het ziekenhuis voor de 20 weken echo
Ik heb met 15w5d een geslachtsbepalende echo laten maken. Was erg duidelijk zichtbaar en echoscopiste zei t voor 95% zeker te weten. Hier kun je de foto zien: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/35778-albums4014-picture19446.html Liefs Deb
allemaal superrrrrr bedankt voor de reacties dit stelt me wel gerust dat het dus wel kan!!!!!! en allemaal gefeliciteerd!! ik ben zooooooooooo reuze benieuwd hahaha tel de dagen af dus we zijn bijna allemaal even ver echt leuk
Ik was 15 weken en 2 dagen en toen kon de gynaecoloog overduidelijk zien dat het een jongetje was. Gisteren de 20 weken echo gehad en het is inderdaad een jongetje Ik had alleen met 15 weken geen geslachtsbepaling maar een cervixmeting, maar hij liet ook gelijk zien wat het was
hai corina bedankt voor je reactie ik las net je topic iik hoop zo dat alles goed is met je kleintje ik zie erg tegen de 20 wk echo op pff dat is allemaal nieuw voor mij in 2004 hadden ze dat nog niet ik zal hard voor je duimen dikke knuff heb je misschien een foto hoe de kleine eruit zag met 15 wk
ik heb in je album gekeken ik kan het niet zo goed op de foto (geslacht) ben er niet zo goed in ahahha
Hee meis, Ik heb alleen een ingescande foto van zn beentjes +piemeltje in mn album staan, dat is met 15 weken gemaakt. De andere fotos moet ik nog inscannen, was een inwendige echo bij mij ivm de meting van mn baarmoederhals. Ik hoop ook dat alles goed is met de kleine maar de verloskundige zei dat we ons geen zorgen hoefde te maken dat alles gewoon goed gaat alleen dat ze nog even 100% zekerheid wil hebben voor ze het allemaal goedkeurt.. Maar ja het houdt je toch bezig.. nog 2 dagen...
Je ziet best duidelijk de balletjes en het piemeltje je kijkt zeg maar tegen zn billen aan/beentjes van de onderkant.
oke ik zal nog eens goed kijken hihih ja ik duim echt voorje nog 2 dagen lijken wel eeuwigheid hoelaat moetje donderdag? knuffels
Het lijkt inderdaad een eeuwigheid ja.. om half 5.. manlief kan niet die moet werken tot 5 en mag niet eerder weg, om half 5 moeten ze iedereen insluiten namelijk.. Hoe laat moet je maandag??
oo wat naar voorje dat je man niet meekan is hij gisteren wel meegeweest? mijn man gaat wel mee met de 20 wk echo hopelijk moet ik maar 1 keer en dat alles okey is pff ik moet maandag om half 11 al dus lekkr vroeg spanning stijgt hier haahahahah tis aleen geslachtsbepaling en fotos meer niet ik wilde geen dvd dat wil ik misschien later doen als 3d en 4d ga doen.
Gisteren gelukkig wel, toen waren we allebei vrij, vandaag is hij ook nog vrij maar ze konden niet eerder dan donderdag half 5.. Dat wordt dan de 3e echo zonder hem.. Ik was al heel blij dat hij gisteren wel mee kon om naar zn kleine bink te kijken. Wij willen ook een 4d gaan doen, schijnt dat hij na 22weken het mooiste is omdat er dan een beetje vet over het huidje heen zit. Kost ons iets van 80 euro. Dus valt reuze mee. Geniet er van maandag!! heelijk om je kleine te zien
oo 80 euro is goedkooooop in welke regio woon jij als ik vrage mag? hier is het eccht duur vind ik ben bij me 1e bij babyvieuw geweest en toen was ik 26 wk en toen was het ook nog allemaal erg dunnetjes hihih ik heb toen ook met 26 wk het geslacht gedaan ik wil nu 3 en 4d doen als ik rond 27 weken ben