In broek plassen (begin zwangerschap)?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fruitmoes, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Ik vroeg me het volgende af:
    Bij mijn vorige zwangerschap stond ik eens op en plaste zo ineens op de grond. Ik had niks gevoeld dat ik moest plassen of wat dan ook en heb toen ook een zwangerschapstest gedaan en bleek dus 5 weken zwanger.
    Nu is dat misschien toeval geweest of een symptoom.

Nu lijk ik voor het eerst weer een cyclus te hebben en weer heb ik de laatste tijd weer dat ik opeens heel nodig moet plassen, maar dan haal ik nooit de wc (terwijl ik toch vlug loop) Verder kan ik de plas dan ook niet echt stoppen, dus gaat bijna alles naast de wc.
    Nu moet ik zeggen dat ik het eerder na de bevalling had, maar vaak was het toch vrij weinig en één keer was het een hele plas (geen toilet in de buurt) Maar nu gebeurt het bijna elke dag wel.
    Ik ben laatst voor het eerst weer ongesteld geworden en nu zou ik uitgaande van een 28-dagen cyclus morgen weer ongesteld moeten worden (weet mijn cyclus nog niet, maar ga uit van 28 dagen) Verder heb ik geen symptomen, niet van een zwangerschap of menstruatie.

Hadden jullie dat misschien ook (in broek plassen) en bleken jullie zwanger te zijn?

2. mientje1982

25 apr 2010
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    hai

ik had ook helemaal geen symptonen van zwangerschap. wel verloor ik veel vocht bij het begin van de zwangerschap maar kan je niet vertellen of het urine was.

maar ik hoop voor je dat je zwanger bent en er lekker van kunt genieten

mientje

3. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

ik zou zeggen: meld je spoedig bij een bekkenfysio. Die kan je vermoedelijk van dit probleem afhelpen. Mij heeft het in elk geval goed gedaan.

Je leest vaak dat dit er soms bijhoort. Maar dat is echt onzin. Je kunt er iets aan doen in plaats van negen maanden met een sociaal en onfris probleem rond te lopen.

Je verloskundige weet vast een goede bekkenfysio. Anders even googlen.

4. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Hallo, bedankt voor je antwoord.
    Ik ben trouwens voor zover ik weet niet zwanger (maar ik dacht: misschien wel, omdat ik dit bij de vorige zwangerschap ook had) Overigens is het toen éénmaal voorgekomen.
    Ik ben al bij een fysio geweest, maar die kon me niet echt helpen, omdat ik van onder weinig gevoel heb. Ze heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis voor een onderzoek dat ze daar heeft lopen, maar ze weet niet eens meer precies wat voor onderzoek en of het nog loopt (ze had het op internet gevonden, toen ze het aan mij wou laten zien, kon ze het niet meer vinden)

Deel Deze Pagina