IK heb afgelopen maandag mijn 20 weken echo gehad, alles zag er prima uit! Helaas lag ons hummeltje met de rug naar ons toe waardoor we het geslacht niet goed konden zien. Daarom wil ik graag een pretecho laten maken. Ik vraag me alleen af of er dames zijn die bekend zijn met echoburo BabyView in Amersfoort? Zijn ze daar goed? Kan iemand mij voorzien van info? Alvast bedankt!
wij zijn geweest bij babyview in Arnhem en we waren zeer tevreden! mooie ruimte, aardige echoscopiste, goede uitleg.. spannend hoor, succes
die is ok, maar echobureau utrecht is helemaal super, kijk maar naar de echo's van Kylian in mijn album Ik hoorde bij hun ook allemaal hele mooie reacties, dus ben maar net iest verder gegaan, en ik vond het meer dan waard! liefs Pjetje
ik ben bij mijn eerste zwangerschap bij amersfoort geweest... en het viel me een beetje tegen toen... want ze deden helemaal niet hun best vind ik... want mijn kleine jongen lag er toen ook niet goed voor. En toen ben ik nog keer naar babywatch geweest in Sandpoort en daar deed ze flink moeite en heb ik toch het gezichtje etc etc goed kunnen zien.
Bij echobureau utrecht deden ze idd ook enorm veel moeite, kyl lag met zijn hoofdje naar mijn rug en het was dus ook enorm moeilijk om hem in beelde te krijgen, zon echo duur normaal geloof ik een half uur, maar ze zijn ruim een uur bezig geweest, net zolang totdat ze een mooi beeld hadden! ook ben ik daar voor de geslachtsbepaling geweest met 18 weken en ook toen liet ons mannetje niks zien, ook hier heb ik 3 kwartier gelegen ipv ik geloof een kwartier/20 minuten, ze doen echt hun best! liefs Pjetje
Ik ben ook bij Babyview in Amersfoort geweest en was ook zeker niet tevreden, ik heb heel weinig gezien van de kleine en ze deed er ook weinig moeite voor.
Hmm jammer dat ik wat negatieve reacties lees... ik heb er de 26e een afspraak voor een 3D/4D echo Ik laat het hier wel weten als ik geweest ben. Ozgul; fijn iig dat alles goed is met de kleine, dat is toch het belangrijkste
Ik ben toevallig gisteravond geweest en ik vond het helemaal goed, ze hebben 3 kwartier gefilmd en hun best gedaan. Heel relaxed, aardige vrouw, legde alles uit. De beeb lag met zijn neus in de placenta de hele tijd maar ze probeerde van alles om hem goed in beeld te krijgen voor ons. Ik kan niet anders zeggen dan tevreden. Vond het alleen een hoop geld Grt, Dora
Fijn Dora, een positieve reactie over Babyview in Amersfoort. Wij gaan er a.s. maandag heen voor een pretecho. Ben reuze benieuwd en zal het laten weten hoe wij het vonden.
Ik ben daar geweest met 16 weken zwangerschap. Had er een hard hoofd in, omdat ze aan de telefoon nogal chago zeiden dat het wel erg vroeg in de zwangerschap was. Maar die dame (ze heet Petit, maar is niet bepaald Petit!) deed het enorm leuk! Heeft bijna 45 minuten gefilmd, toen de film stop gezet en echt nog heel erg veel moeite gedaan om te zien dat het een meisje is! Veel foto's meegekregen en tja, die dame vertelde zoveel dat we gelijk goed wisten hoe alles nu ligt en voelt en...... Wij vonden het de kosten meer dan waard en zouden misschien nog wel een keertje willen gaan! Veel plezier daar!
Leuk om je ervaringen te lezen Judy, ik heb geen idee meer wie ik aan de telefoon had, haha... We wachten maar af
Jaaa daar ben ik ! Was bijna dit topic vergeten maar als nog gevonden. Het was super, echt helemaal geweldig! We hadden om 11.15 een afspraak maar we waren er bijtijds en werd al om ff over 11 naar binnen geroepen. Ik weet niet meer hoe die vrouw heette maar ze deed het echt heel leuk en legde alles super duidelijk uit en de vragen van opns beantwoordde ze ook prima. Nee meer dan lof hoor over babyview Amersfoort. en ik vind het het geld wel meer dan waard! Ik heb een 3d foto in mn album gedaan van ons kleintje. De DVD aan de opas en omas laten zien die vonden het ook super om te zien. Degene die nog gaan veel plezier en het is echt de moeite waard!
Nou meiden, ik ben vanochtend geweest en ik deel de ervaring van Judy en Candijtje! Was fantastisch! Hele leuke dame, legde alles ontzettend goed uit, deed erg veel moeite om het gezichtje mooi op de foto te krijgen, meer dan een uur dvd, 3 kleurenfoto's (normaal 2) en 6 zwart wit foto's (normaal 4). Voor die extra foto's hoefden we dus niet bij te betalen. De foto's komen morgen in mijn album aangezien ik geen scanner heb, dus moet ik het op mijn werk doen. Wat mij betreft (en mijn vriend) gaan we daar weer heen!
Wij hebben ook goede ervaringen met Babyview Amersfoort! Hele aardige vrouw en vertelt het ook heel erg leuk, zodat het voor de mensen die de DVD kijken ook erg duidelijk en leuk is! Met 26 weken mogen we weer en krijgen we dezelfde vrouw! Kijk er nu al naar uit .