Hoe moet ik deze foto zien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Loreley, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Bij de 20 weken echo hebben we een aantal foto's gehad. De echoscopiste had op het scherm een heel mooi plaatje van de voetjes, waarvan ze zei dat ze die op de memory stick had gezet. Maar deze foto kon ik niet terug vinden. Er zat wel 1 foto bij waarvan ik twijfelde of die het nou moest zijn. Een vriendin zei dat ze de voetjes ziet, maar ik kan er niet veel van maken...links lijkt op een hoofdje maar dan klopt de rest volgens mij niet haha!
    Wat denken jullie, is dit de foto waar de voetjes op staan of is het vanuit een ander perspectief? Ik ben hier nog niet zo bedreven in...:)

Bijgevoegde bestanden:

2. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Volgens mij zitten de voetjes rechts in de lucht en t hoofdje links wat lager.

3. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Wijzen de teentjes dan naar rechts?

4. Voetje zit inderdaad in het midden bovenin, met de teentjes naar rechts. Daaronder het beentje. Ik heb bij deze foto niet het idee dat het hoofdje er ook op staat.

5. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Ik heb het even in paint erbij gezet, hoe ik het zie.
    Volgens mij bewoog die toen de foto werd gemaakt, en zie je daardoor 2x het armpje boven in.

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik zie beide armpjes in de lucht, boven het hoofdje. Links daarvan het buikje en daarnaast de knietjes.

7. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Nu je het zo zegt, kunnen ze ook naast elkaar liggen de armpjes.

8. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Zo had ik het nog niet gezien! Het lag ook met de armpjes boven het hoofdje, dus dat zou goed kunnen :)

9. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Maar nu ik deze foto bekijk denk ik dat het buikje toch niet links te zien is. Dat lijkt namelijk op wat je hier rechts ziet, dat gedeelte met de gaatjes erin zeg maar haha ;)
    Ik vind het toch jammer dat zo zo'n vage foto erbij heeft gedaan terwijl er zoveel mooie foto's zijn gemaakt. We hebben ook 4 foto's waar alleen armen of benen op staan. Beetje vreemd.. Maar goed, het was ook een beetje een chagrijnig en apart mens...en gelukkig zat deze er dus ook bij ;):D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina