Advies om geen 3/4d echo te doen.....

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lieve1, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve1

Lieve1 Lid

7 okt 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van de week hebben we de 20 weken echo gehad. Gelukkig was alles goed, echter lag de kleine telkens met de armpjes voor het gezicht waardoor we daar weinig van konden zien. De echoscopiste gaf daarom het advies om geen 3/4d echo te laten doen, zonde van het geld zei ze. (al is het natuurlijk onze keuze)

Hoe groot is de kans dat de kleine over een aantal weken nog zo ligt...zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Weet dat je vaak wel een 2e keer terug kan komen, maar vind het wel veel geld als je ook uiteindelijk de 2e keer niets ziet.

Ben benieuwd naar jullie mening en ervaringen...

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hier een jongen die op alle echo's, dus ook de 3d/4d, met armen en benen voor het gezicht lagen. Was blijkbaar zijn favoriete houding. Maar na lang doorzetten is het wel gelukt om een glimp op te vangen van zijn gezichtje..

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik denk toch dat dat nog veranderd. Ik heb deze echo rond de 28 weken gedaan (denk ik, niet meer zeker) en tegen die tijd bewegen ze nogal veel dus is er vrij veel kans dat hij dan anders ligt.

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hier ook een eigenwijsheid gehad die zijn benen languit voor zijn gezicht had... Na veel springen enz nog steeds..
    Na een paar weekjes terug gekomen en toen konden we zijn gezichtje wel bewonderen

5. Ik vind het wel erg voorbarig om op basis van één keer met de armpjes voor het gezichtje, te zeggen dat je maar geen 3/4D echo moet laten maken.. Ze bewegen zoveel, misschien lag hij 10 minuten na de echo wel weer heel anders. Er zijn overigens ook een hoop echobureaus waar je, als ze geen mooie beelden kunnen maken, terug mag komen om het nog een keer te proberen :)

6. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze kleine meid werkte ook niet altijd mee bij de pretecho's. Bij de 3D echo rond 28 wkn lag ze met haar gezicht in de placenta... We mochten kosteloos terug komen rond 30 wkn. Ik kreeg de tip van m'n vk om een uur van te voren wat zoetigheid te eten (suiker) zodat de kleine wellicht wakker zou zijn. Dat was ze dus ook maar nog lag ze er niet best voor. Na wat plagen van de echoscopiste hebben we uiteindelijk toch nog wat mooie plaatjes gekregen :)

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dit dus!

Ik zou het risico wel nemen;)

8. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Tja lastig. Je weet het nooit. Vaak mag je ook wel terugkomen als t niet lekker lukt. Of ff porren en duwen. Hier lag meneer op elke echo met zijn arm langs zijn gezicht. Heb ongeveer 20 echo's gehad dus ik geloof wel in de voorkeur voor een houding. Hij is namelijk ook zo geboren met zijn arm naast het gezicht ( was wat minder fijn voor ons beide haha)

Deel Deze Pagina