ik weet niet of het van my zwangerschap komt maar ik heb zowat elke nacht nachtmerries of hele rare dromen heel vaag echt kan dat er van komen? want volgens my heb ik dat nog nooit eerder gehad word soms wel 3x wakker in 1nacht haha
Heey meiss, heb ik ook last van, heb de ergste dromen, droom de laatste tijd alleen maar over een miskraam En word ook wel 3 a 4 keer per nacht wakker.... Heel erg vervelend Liefs Xena
Ja volgens mij hoort dit bij de zwangerschap. Ik droomded in het begin van mijn zwangerschap ook heel vaak en raar, toen weer een paar weken niet en de laatste twee weken weer wel. Die dromen zijn vaak meer nachtmerries, dat ik overvallen word, mijn moeder onze hond in een snikhete tent in de zomer heeft achtergelaten en ga zo maar door. Ben altijd weer blij als ik dan wakker ben!
Idd ik ook! Echt vreselijk, lag in het ziekenhuis, had ongeluk gehad, was me baby ook weg Werd vanmorgen met tranen over me wangen wakker, echt niet fijn zoiets...
Heel herkenbaar.. ik droom de hele nacht en zelfs als ik al 3x wakker wordt in de nacht dan heb ik het idee dat de droom gewoon doorgaat. Ben dan zo druk in mijn hoofd.. Schijnt erbij te horen!