ik wist/weet het bij alledrie vond ik gewoon super leuk. het kindje zelf is de grootste verrassing bij de geboorte voor mij.
Ja, wij willen het (weer) graag weten. We zijn gewoon veel te nieuwsgierig En het lijkt me deze keer wel leuk om een blauwe of roze kamer te maken (ondanks dat je het niet 100% zeker zult weten).
Volgende week dinsdag de 20-weken echo. PROBLEEM: We zijn er nog steeds niet uit of het wel of niet willen weten! hahaha! We zien geen echte voor- of nadelen in het wel of niet weten, we komen er gewoon niet uit.... Nog 5 dagen om erover na te denken.
Ik wil het ook weten! Alleen mijn vriend twijfelt nog, maar ik denk wel dat ik hem zover krijg hoor......
Wij willen het allebei wel graag weten. waarom? gewoon een gevoel. Mijn zussen wilden het allemaal niet weten, maar ik ben gewoon veel te nieuwsgierig. hahaha
Wij willen het wel weten. Vinden het gewoon erg leuk om het veel eerder te weten dan al die nieuwsgierigen om ons heen. Verder vertelde de verloskundige dat ze bij de 20 weken echo ook altijd naar het geslacht kijken en het noteren in het dossier. En als je het niet zelf wilt weten, kijken ze er heel even snel naar, zonder dat je het zelf ziet. Ik vind het helemaal geen leuk idee dat de dames van de verloskundigenpraktijk het al heel veel eerder weten dan wij.
Ik was ook te nieuwsgierig, wij weten dus nu wel wat het wordt... Bij ons weet niemand (behalve een goede vriendin) dat we het weten. Dat maakt het voor mij een stuk makkelijker om m'n mond te houden, want we wilden niet dat het voor iedereen al bekend zou zijn. Ze zijn allemaal druk aan het gissen, en ik lach me inwendig rot, omdat ik het lekker stiekem wel weet ! Groetjes, Marloes
wij willen het zeker weten bij de 20 weken echo. Soms reageren mensen ook wel verbaasd dat we het willen weten, vaak zeggen ze dan dat het geen verassing meer is. Hoezo geen verassing, het is een super verassing alleen dan wat eerder!
Wij wilden het niet weten, alleen ik begon toch wel een beetje nieuwsgierig te worden, dus hebben we het op laten schrijven bij de pretecho met 28 weken, dat is dus ook een optie! Ik wil het op zich wel weten, maar mijn vriend niet, dus we hebben nog niet gekeken en het gaat er denk ik ook niet meer van komen. Ik vind het wel best, ik heb heel sterk het gevoel dat het een jongetje is, van de mensen die hebben gezegd wat ze denken dat het is zeggen er maar 2 een meisje en de rest, zo'n 15 mensen, een jongen. Ben dus wel heel benieuwd! Zal heel verbaasd zijn als het een meisje is, maar het maakt me helemaal niet uit. Wat betreft de 20 weken echo, toen wilden we het al op laten schrijven, maar de baby liet het ons toen niet zien... dat kan dus ook nog .
Wij wilden het weten, om er nóg meer gevoel bij te ontwikkelen. Vooral mijn man had dit nodig, omdat hij hem natuurlijk van minder dichtbij meemaakte. Ik vond het uiteindelijk ook heel leuk om vast echte jongenskleertjes te kopen en toen de knoop was doorgehakt mbt de naam, zijn we de kleine binnenshuis ook vast Siem gaan noemen, als hij bijvoorbeeld heel druk was. Wij hielden het wel voor onszelf. Het was ons geheimpje.
Ik wil het wel weten, mijn vriend ook. Alleen willen we het niet aan anderen gaan vertellen. Het lijkt me gewoon leuk om te weten en een geheimpje samen vind ik ook altijd wel iets hebben... Het is niet zo dat ik een sterke voorkeur voor een bepaald geslacht heb hoor, gewoon voor t leuk.
Wij wilden het allebei weten! Ook iedereen om ons heen mag het weten. Anders krijg je alleen maar neutrale spullen, en dat wilden we niet. Nu maken wij een hele mooie babykamer met veel kleur! Mensen om mij heen zeggen nu ook dat ze blij zijn te weten wat het wordt. Vinden ze toch makkelijker met uitzoeken van cadeautjes! Liefs Britt Wij krijgen een dochter!