ik vind een meisje erg leuk, maar ja als het maar gezond is. heb ook een practische kant heb namelijk al veel meisjes baby kleertjes ..
ik heb al 2 jongens, eigenlijk maakt het me niet uit hoor, maar ik zou het toch ook wel heel erg leuk vinden als het nu een meid zou worden. groetjes celientje
Heb hierop geen stem uitgebracht.....als ik maar een gezond kindje krijg(geld voor iedereen denk ik).....het word de 1ste en dan heb je denk ik geen voorkeur voor mij is het belangrijk dat ik eerst maar eens zwanger raak.... Ik wil het ook echt niet weten als het eens zover is......ik laat me verassen groetjes liselotje
ik heb ook niet gestemd vind dat een hele moeilijke vraag ik heb altijd gezegt watermerkie maakt niet uit als alles er maar op en aan zit ik verwacht nu mijn 2de dochter een zoon heb ik ook en ik geniet van beide beide zijn ze speciaal voor mij dus jongen of een meid wat maakt het uit als het maar gezond is tis iets van jezelf en dat opzich maakt het al bijzonder jouw vlees en bloed gr debbie
Heb nu een jongen. Heb altijd gezegd het liefst twee jongens maar als ik zo'n klein meiske op straat zie huppelen dan lijkt me een meisje ook wel heel leuk. We zien wel; echt ZWANGER WORDEN natuurlijk Silly
Ik heb geen stem uitgebracht, Ik ben heel eerlijk: Het geslacht interresseert me echt helemaal niets: Als mijn kindje maar gezond en wel ter wereld komt, ben ik de gelukkigste moeder van de hele wereld. Mijn man maakt het ook niks uit hij is het met mij eens. Nancy
Ik heb ook geen stem uitgebracht, omdat het mij ook niet veel uitmaakt. Ik weet ook niet wat ik krijg, ik zie het wel als het word geboren. Er zijn al zo weinig verrassingen in het leven. We hebben 2 namen bedacht dus het komt altijd goed! En alles is welkom!!!
Mijn voorkeur gaat uit naar een meisje aangezien ik al twee jongens heb. Maar van de andere kant als ze dan mijn genen erft vindt ik dit voor een meisje erg zielig en voor een jongen maakt dit niet zoveel uit.
Mijn voorkeur gaat uit naar een meisje maar net als iedereen al zegt als het maar gezond is dat is het allerbelangrijkste.. Liefs Shannen
aan deze doe ik niet mee omdat het mij helemaal niks uitmaakt of ik een jongen of meisje zou krijgen mij gaat het erom dat het gezond is. groetjes channie