Hoi Meiden, wij gaan zaterdag voor een geslachtsbepaling ik ben dan 16w+2. zijn er ook dames die ook toen al een geslachtsbepaling hebben laten doen?
jup met precies 16w.. en bij de 20w echo werd bevestigd dat het idd een jongetje was! zelf vonden we het een heel leuk termijn om al te weten wat het werd.. het breekt zo die lange tijd tussen de 12w en de 20w echo's heel veel plezier!
Wij hadden het dan met 16+5, was prima te zien hoor. Gisteren bij de 20 weken nog eens bevestigd Ik heb dan wel iedere controle een echo, maar ik was té nieuwsgierig naar het geslacht
ja wij zijn ook zo benieuwd en het maakt ons helemaal niet uit of het een jongentje of meisje word maar we willen het wel heeeel graag weten haha. dus zaterdag na de echo gaan we gelijk even de stad in om alvast wat roze of blauws te kopen
haha hebben wij ook gedaan! we hebben er toen ook een shopdag voor ons mannetje van gemaakt! dat shoppen doen we nu nog hahahahhaa..
jaa! er zijn toch ook zoveeeeeeeeeel leuke dingen! we hebben er ook helemaal zin in joh maar ben nu wel wat uitgekeken op de witte kleertjes haha we willen nu roze of blauw haha
Ik heb ook een echo gehad op precies 16 wkn en toen was bij ons ook duidelijk het geslacht te zien... Veel plezier!
Hier nog eentje...wij zijn verleden week dinsdag geweest en was toen 16+1 weken. Was zooo leuk, wij waren erg benieuwd en konden ons ook niet langer inhouden. Het was erg duidelijk te zien. Al voor dat zij het zei zag ik dat het een meisje was ! Je wilt niet weten hoeveel roze er hier nu al na een week in huis is, heerlijk . Geniet er van en maak er een lekkere shop dag van. Hoeren we het nog wel van je ? Wat denk je zelf dat het is ? Wij dachten allebei een meid !
oooo wat ben ik blij dit te lezen wij hebben morgen onze 2de echo en dan ben ik 15w en 6d dus hoop zo dat ze dan kunnen zien of het een jongentje of meisje is. ik kan bijna niet wachten heb zelf al wel een idee maar we willen natuurlijk wel weten wie er gelijk heeft, papa of mama (ik ga voor mama natuurlijk)
Wat spannend meis.....heel veel plezier morgen. Laat je ons wat weten ? Mogen we weten wat jij denkt of hou je dat liever voor je ?
Heb het ook gedaan met 16 weken hoor was gelijk goed te zien Was nu ook alweer gaan uitrekenen wanneer ik weer een afspraak kan plannen met de 16 weken kan niet wachten
we dachten eerst allebei een meisje.. maar nu twijfelen we weer haha het maakt niet uit als het maar gezond is ja tuurlijk laat ik wat weten
Nou ben benieuwd of je gevoel goed is. Ik had vanaf drie dagen voor de echo dat ik opeens dacht het is een knul maar hoorde daar dat veel vrouwen dat hebben. Naarmate de echo dichterbij komt ga je opeens ook aan het andere geslacht denken zei ze.....