Ik leed wel eens hier dat er mensen zijn die een vroege geslachtsbepaling doen. Anderen reageren met "zij heeft het vaak goed" Vroeg me af waar je het nu het best kan laten doen. Gewoon om me in te lezen. Krijg met 13 weken ook een echo bij de gyn, dus zal toch pas met 16 weken nog een echo doen denk ik.
Zelf had ik met 13 wk 2 dg een nekplooimeting, daar kon de echoscopiste toen wel zien dat het een jongen was. Voor ze begon en ik er naar vroeg zei ze dat ze wel wilde kijken, maar dat de kans 75% was dat het goed was. Toen ze het eenmaal had gezien, zei ze: Geen twijfel mogelijk, dit is een jongen. Daarna gewoon gewacht tot de 20 wk echo en daar werd idd bevestigd dat het een jongen is . Het kan dus wel, maar heb wel in mijn achterhoofd gehouden dat het nog anders zou kunnen zijn. Volgens mij doen ze bij alle bureaus in ieder geval vanaf 17 weken geslachtsbepaling.
Ik weet niet waar je woont maar twinkelster in purmerend is een goede tip! Ze doet het vanaf 15 weken en ze heeft het nog nooit fout gehad!
Ik ben met 13 weken ook naar de echoscopiste geweest en die kon toen al duidelijk zien dat het een jongetje werd... ze zei dat het 80% zeker was, met 16 weken was het nog steeds een jongetje en bij de 20 weken echo ook. Ik neem dus aan dat er een jongetje uit zal komen over een paar weekjes!
Jan koning in ochten.. met 15 weken laten doen, en hij had het juist (heb nog nooit iemand gehoord waarbij het onjuist was)
Ben vandaag bij jan de koning in ochten geweest volgende week weet ik, naar aanleiding van de NIPT, 100% zeker of die gelijk had.. Hij was iig overtuigd dat het klopte
Wij zijn bij echopraktijk in papendrecgmht geweest. Met 15+1... en toen ze de echo begon liet ons kleine zien dat hij een jongen is. Volgens haar geen twijfel mogelijk.. hij lag namelijk met zijn beentjes wijd! Erg fijne praktijk en geweldige beelden waar we zelf overduidelijk het geslacht konden zien!
Ik zou de gok niet wagen om heel vroeg 13/14 weken een geslachtsbepaling te laten doen. Vanaf 15 weken vind ik het enigzins wel betrouwbaar.
Weet ik dat het niet betrouwbaar is, maar als je dan toch een extra echo laat maken, kun je net zo goed bij een goede gaan. Nu wachten we tot we met 13 weken bij de gyn de 12 weken echo hebben gehad, maar was benieuwd naar wie er nu steeds bedoeld werd. Maar ik denk idd dat het die in lommel is.
Wij zijn met 13+1 naar Echobaby in Lommel gegaan. Ze kon me met 100% zekerheid vertellen dat het een jongetje is. Vorige week heb ik bij de gyn weer een echo gehad en de gyn dacht voor 80% zeker te weten dat het een jongetje was. Volgende week 20 weken echo, maar ik zou raar staan te kijken als het geen jongetje blijkt, haha.
Die in Lommel schijnt ook echt goed te zijn ja... Jan de koning heeft het in 20 jaar ook nog nooit fout gehad! Volgende week weet ik het
Vanaf 14 weken kan het bij drs. papa. Ik vond hem echt super! Enige nadeel is dat je wel al weken van te voren de afspraak moet maken, omdat hij erg populair is.