Hoi allemaal ik heb denk ik deze vraag bij het verkeerde forum geplaatst maar zet m toch ook even hier. Ik heb gister een echo gehad met 8 weken willen jullie er ook even naar kijken ik heb hem in m'n fotoalbum geplaatst er is namelijk een grote onzekerheid of het er 1 is of 2 ik hoop op een snelle reactie
Het lijkt er 1 te zijn maar er lijkt ook een tussenschot te zijn wat wijst op 2... In het andere gedeelte is echter voor mij niks te zien dus misschien waren het er 2 en is het er nu 1?
Ik denk 2...oeeeh wat spannend!! Ik heb vd week ook een echo gehad en de vk twijfelde bij mij ook, over 3 weken weet ik meer. Succes...
Hoi allemaal heb weer een echo gehad en heb de foto geplaatst deze is duidelijker ze zeiden dat ze niets konden vinden maar zeker zeggen dat het niets is kunnen ze niet ik word gekkkkkkk haha
Ja ikzelf ook maar vind t wel vreemd dat die andere zak wel mee groeit of is dat normaal ik denk juist ala er niets inzit blijft ie toch klein maar ik ben maar n leek hoor hierin hihi t allerbelangrijkste is dat de baby die we zien n hartje heeft van 170 slagen per minuut
Is er geen sprake van littekenweefsel of iets anders wat ervoor zorgt dat de vruchtzak ingedeukt wordt in t midden? Dat zou het kunnen verklaren lijkt mij.