Wij hebben gister geslachtbepaling gehad en het is een meisje!!! Niet wat wij dachten haha maar dat geeft niet het is suuuper welkom
Leuk meiden, gefeliciteerd! En ja, soms klopt je voorgevoel dus wel en soms helemaal niet! Blijft 50-50% kans
Bij ons zoontje met 15+5 een geslachtsbepaling gedaan en een klein voorgevoel voor een jongen.. Nu hebben we morgenochtend de geslachtsbepaling vd tweede, vanaf het begin een sterk voorgevoel voor nog een jongen (zowel man als ik) en bij de 12wk echo zei de gyn ook al dat het waarschijnlijk een jongen is aan de Nub te zien.. Dus heel benieuwd of het morgen blijkt te kloppen! Woensdag hebben we onze ouders, broer en zus uitgenodigd om de gender reveal taart aan te snijden! De meningen tussen jongen en meisje zijn heel erg verdeeld, meesten denken nu een meisje.
Heej meiden, Vorige week met 15.6 een echo gehad bij de vk. Ze heeft naar het geslacht gekeken en ze vondt het niet echt duidelijk, er zat wat tussen de beentjes maar ze vondt het te klein voor een piemel maar er waren ook niet duidelijk 3 streepjes te zien maar toch gokte ze op een meisje met de mededeling dat ik nog maar niet specifiek moest gaan shoppen. Afgelopen dinsdag met 16.5 een geslachtsbepaling gehad en die vrouw was er vrij zeker van dat het een jongen is. Nu kwam ik gister tijdens Koningsdag de vk tegen op het dorp die vorige week de echo had gemaakt dus vertelde haar het verhaal en de wilde graag de foto van het geslacht is, haar laten zien en toch vondt ze het nog steeds niet echt duidelijk en overtuigend. Heb de vrouw van de geslachtsbepaling geappt en om mijn twijfel die ik nu heb weg te nemen mag ik vanavond kosteloos terug komen om nog eens goed te kijken. Ik zal de foto bijvoegen en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Is het inderdaad een twijfel geval of toch duidelijk een jongen? Zal de echo van mijn 2e zoontje er ook bij doen om te vergelijken. Links is de baby nu waar het omgaat, en rechts van mijn 2e zoontje
Bij mijn eerste was ik er van overtuigd dat het een meisje was en dat bleek ook zo te zijn. Bij de tweede dacht ik een jongen, maar mijn gevoel was niet zo sterk als bij mijn dochter. Dit keer klopte mijn gevoel niet, want het wordt weer een meisje. Toch bleef ik nog twijfelen tot we de 20 weken echo hadden, maar ook daarop was het nog steeds een meisje. Bij de eerste hebben we het wel aan iedereen laten weten. Nu niet. Er zijn een paar mensen die het weten, omdat ik me versproken heb, maar de meesten weten het niet. En heel veel mensen (waaronder al mijn collega's) denken dat het een jongetje wordt
Cares lijkt een jongen hoor! Als de echo is van ruim 16 week dan steekt er net wat veel uit naar mijn idee.
Ik denk ook een jongetje hoor. Bij ons was het ook niet duidelijk (uiteindelijk toch wel een meisje) maar daar was gewoon helemaal niks te zien. Hier zie je echt dui-de-lijk iets uitsteken!