hallo ik ben zo zenuwachtig morgen ben ik een dag verwijdert van 18 weken en krijg ik savonds een geslachtsbepalingsecho. Hoop dat ze het dan wel kunnen zien en de beeb niet zo ligt dat het niet te zien is dat zou ik echt niet leuk vinden. Hoop ook dat ze geen enge dingen zien of dat de kleine niet gegroeit is heb altijd van die horror ideeen in mij hoofd. Gelukkig heb ik met de dopler de hartslag kunnen horen dus weet ik dat dat goed zit. Iedereen om mij heen zegt dat het een jongentje wordt ben zo benieuwt zal een lange nacht worden vanav, gelukkig heb ik slaapdiens dan gaat het gelukkig een stuk sneller. xx cler
Spannend meid...logisch toch dat je bang bent voor bepaalde dingen. Wel een bijzonder idee he, dat je dan weet of je een zoon of een dochter krijgt. Succes ! Laat je het nog ff weten ?
Ben zo blij ik krijg een meisje zo geweldig en er waren geen rare dingen te zien maar een echte baby....mensje een meisje zo mooi!!! xxxxx
Niet te druk maken, en ervan genieten!! (zeg ik lekker makkelijk he hahah) Was toch ook wel een beetje zenuwachtig hoor dinsdag, bij ons lag de beeb ook niet goed, ze lag heel kuis met haar beentjes over elkaar....hij is net zolang doorgegaan tot ze goed lag...en hij was 100% zeker een meid....en zie mijn banner, ik was toen pas precies 15 weken zwanger! Ben heel benieuwd laat je horen hoe het is geweest?
Leuk een meid gefeliciteerd! Bij ons hebben ze met 21 weken een meid gezegd was erg duidelijk te zien gisteren hebben we een groeiecho gehad en onze " meid " heeft een piemeltje en 2 balletjes ???? Gelukkig hadden we niet alles roze! ( bijna niets ) maar gefeliciteerd !
ben er in de daad wel een beetje bang voor dat ze straks inderdaad een piemeltje zien enz.... hebben al veel spulletjes......hoop dat het zo blijft xx