Ja hier ook! toen mijn zoon is geboren waren het heel veel jongentjes die geboren werden en 2 maanden later werden het allemaal meisjes. en nu weer allemaal meisjes die geboren worden om mij heen.
bij ons in de buurt en omgeving is het al vanaf november alleen maar jongens. echt alleen maar jongens!
Hier in de buurt 2 keer gemerkt. Toen Milan geboren werd waren 't allemaal meisjes, behalve Milan. En bij Isabelle allemaal jongens, behalve Isabelle. Heel grappig, wij doen er dus blijkbaar niet aan mee .
Op mijn werk zijn in iets minder dan 9 maanden tijd vier collega's bevallen: allemaal jongens. Ik vind het wel een leuk toeval.
Mijn 2 schoonzusjes en ik zijn in 2008 allen bevallen van een jongen. Nu zijn we in 2010/2011 allemaal ook mama van een meisje! (eentje ook nog een jongen want die kreeg een tweeling) Er zit bij ons 3 en 5 maanden tussen de kinderen, bij beide.
Toen Imee geboren werd zag ik in de omgeving overal roze ballonnen hangen, momenteel is alles weer blauw. Het valt mij dus inderdaad wel op!
Hier zie ik het op het kdv. Toen mijn zoontje kwam zijn er veel jongens geboren en hadden ze bijna alleen maar jongens op de groep. Nu hetzelfde met meisjes. Is ook wel leuk voor mn dochter nu. En de leidsters vinden het ook erg leuk na een jongensgroep nu weer een meisjes groep te hebben.
Ook hier in mijn vrienden- en kennissenkring alleen maar jongens die geboren worden, echt heel opvallend! Ik kan er zo al vijf opnoemen en allemaal binnen een aantal maanden!
in de periode dat ik zwanger was/bevallen ben van alyssa ging het bij ons in de omgeving om en om. dus: jongen, meisje, jongen, meisje. en het klopte precies, je kon zo van te voren uitrekenen wie welk geslacht zou krijgen. was ook erg grappig en toevallig. nu weer meer jongetjes in het dorp. geen idee waardoor het komt. liefs doris