Op andere fora zie je vaak een klein tekentje bij de ebrichtjes die nieuw zijn geplaatst en die je nog niet gelezen hebt. ik zelf vind dat erg overzichtelijk omdat je zo niet hele topics hoeft door te spitten voordat je weet waar je gebleven was. Is dat geen optie voor op dit forum? Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben in wat ik bedoel. Liefs Karin
Dat hebben we al. Voor het bericht staat een oranje vakje ipv een witte (dan is het gelezen) groetjes
Voor de tekst: Geplaatst: Do Jun 01, 2006 17:15 boven de berichten staat een oranje of wit rechthoekje! Oranje is dus nog niet gelezen
Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel in de onderwerpen zelf kun je soms ook aan laten geven (standaard) vanaf waar je het onderwerp gelezen hebt. Dus wanneer er na mijn berichtje berichten in dit onderwerp worden geplaatst komt er een tekentje te staan waaraan ik kan zien dat ik ze nog niet gelezen heb. Ik lees altijd al via berichten sinds laatste bezoek.
huh? ik lees altijd wel vanaf het laatste bericht wat ik gepost heb ?? dan klik ik op dat kleine oranje dingetje. alleen als ik even wegga van de pagina is alles opeens als gelezen gemarkeerd..
een topic aanklikt kom je toch op de laatste pagina? Ik kom wel bij het laatste bericht wat ik heb gelezen via de mailtjes als ik in een topic heb geschreven..
nee ik kom niet op de laatste pagina uit dan maar waar ik gebleven ben met lezen. behalve als ik er halverwege uit ga. waar dat pijltje naar toe wijst...
ik krijg altijd via de mail een link en als ik daar op klik dan ben ik bij de laatste geplaatste berichten