[FONT="]Lieve zwangere dames, [/FONT][FONT="]Ben jij tussen de 8 en 16 weken zwanger? Dan heb ik je nodig![/FONT] [FONT="]Mijn naam is Heleen de Vreede en ik studeer sinds dit jaar Verloskunde op de AVAG in Amsterdam. Voor mijn stage zoek ik een zwangere vrouw die ik tijdens haar zwangerschap en kraamperiode mag volgen. Zelf ga ik geen verloskundige handelingen uitvoeren, maar ik moet wel 4 keer mee naar de verloskundige. Ook neem ik een paar keer een interviewtje af. Op deze manier kan ik meer inzicht krijgen in hoe het voor een vrouw en haar partner is om zwanger te zijn. Het zou heeel leuk zijn om ook mee te mogen naar de echos of eventueel zwangerschapsgym, maar dat is allemaal een keuze voor de vrouw zelf. Tijdens deze stage houd ik een zwangerschapsboek bij met fotos en verhaaltjes. Deze krijgt de vrouw uiteindelijk als bedankje. Erg leuk om later nog eens in terug te kijken![/FONT] [FONT="]Het is erg lastig om iemand te vinden die binnen het termijn valt. Dus ken of ben jij iemand die zwanger is en lijkt je het leuk om bij te dragen aan de opleiding van een toekomstige verloskundige? Reageren maar! [/FONT] [FONT="]Of stuur een email naar heleendevreede@live.nl voor meer informatie. [/FONT] [FONT="]Ik woon zelf in Middenbeemster dus dat is in de omgeving van Purmerend, Hoorn, Alkmaar, Amsterdam! [/FONT] http://www.verloskunde-academie.nl/wp-content/uploads/2015/08/151047-Folder-Zwanger_100x210-juni-2015.pdf
Je had zo met mij/ ons mee mogen lopen, woon vlakbij. Maar helaas al te ver in m'n zwangerschap. Hoop dat je iemand vind! Succes met je opleiding.
Is Amstelveen ook goed? Anders kan ik het eens aan een zwangere vriendin vragen, die is nu rond de 14 weken.