Hoi meiden, Ik heb een echo gehad afgelopen vrijdag waarop een lege vruchtzak te zien is. Ws. nog maar kort zwanger, 4,5 week. Vandaag weer echo gehad omdat ik veel buikpijn heb en mij minder zwanger voel. Vandaag 5 weken. Vruchtzak was groter maar wederom niks in te zien. Ik ben nu zwanger van de 2e dus ik ben wel bekend met alles. Toch ben ik nu erg onzeker. Bij de eerste was wel wat te zien met deze termijn. Wie heeft hetzelfde meegemaakt? Is dat mis gegaan of juist goed gegaan? Ik hoop dat jullie reageren! Liefs Nadine
Bij mijn zoontje had ik met 6 weken alleen nog een lege vruchtzak, met 7,5 week pas een vruchtje en kloppend hartje. Deze zwangerschap met 6 weken een kloppend hartje. Dus kan echt schelen per zwangerschap hoor. Probeer je geen zorgen te maken. Hebben ze niks gezegd verder?
Ik had met ruime 5 week ook nog een leeg zakje hoor,gisteren geweest en toen een gevuld zakje met hartje gezien en gehoord. Probeer je er niet te druk om te maken,dat is voor zowel jou als de kleine in je buik niet goed. Wanneer moet je nu terug komen?
Ik had vandaag precies hetzelfde! Gyn zei dat dat beeld normaal is. Toch lees je dat idd toch soms meer zichtbaar is.. Is een zwangerschapsring hetzelfde aks een vruchtzakje?
Inwendig met 5+2 alleen een klein leeg vruchtzakje te zien. Gyn was tevreden. 2 weken later een boontje van 1cm met kloppend hartje en vorige week lag er iemand naar me te zwaaien via de echo dus het kan prima hoor. Succes met wachten tot de volgende echo!
Inwendig met 6+0 alleen een zwarte vlek. Kom vruchtzak zijn, maar evengoed naderende bloeding. Volgens de echscopiste moest ik uitgaan van het tweede. Met 8+5 (dus 2,5 week in spanning) een perfect vruchtje op termijn. Ben nu ruim 36 weken zwanger.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb inwendige echo gehad. Ik mag 28 november terug komen dan ook weer inwendige echo. Dus nog 2,5 week spanning! Ze vertelden dat een miskraam heel waarschijnlijk is. Maar dat het ook nog goed kan komen. ik lees inderdaad veel dat het nog goed komt! Ik hoop het zo.... ik kan de dagen wel vooruit kijken. Liefs
@manouk81 Volgens mij is een vruchtzak een zwarte vlek met witte rand eromheen. Daar binnenin zit een ring wat een dooier zak zal worden. Maar dat weet ik eigenlijk ook niet precies. Misschien weet iemand anders dat? Ik heb bij mijn eerste gewoon een vruchtzak met boontje met kloppend hartje gezien. Dus die ring is voor mij nieuw. Voor de duidelijkheid ik heb nu alleen een lege vruchtzak. Geen ring. Liefs
Ik had bij vier wk en drie dg een echo.. Was een leeg vruchtzakje (alleen een zwart rondje) en apparaat gaf 5+1 dag aan!!! Mooi op schema zei de gyn!! Dus ik snap niet dat er soms gelijk wordt gezegd dat het mis is?? Ik ben nu al weer 13 wk
Nee ...ik wordt er ook erg onzeker van. Maar ik heb ook erg last van mijn darmen en diarree. Misschien dat ze het daarom zeggen...omdat ik buikpijn heb. Maar volgens mij zijn dat toch gewoon zwangerschap kwaaltjes?
Hier ook diarree gehad hoor,2 weken achtereen. 2,5 week duren lang idd,maar probeer toch positief te blijven, ik duim voor je mee !!
@lottel Had je ook last van je darmen? Dat ze ruimte moeten maken is logisch maar heb er echt buikpijn van. Hoe was dat bij jou?
Hier bij (bijna)6 weken ook alleen 2 vruchtzakjes te zien, bij 1 ook dooier. Met 8 weken 2 kloppende hartjes! Volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken als er bij 5 weken nog niets te zien is, bij ons zei ze vooraf al dat er waarschijnlijk alleen nog maar een vruchtzakje te zien zou zijn op deze termijn, en zo was het ook, nouja 2 dan Succes met afwachten, blijft altijd spannend natuurlijk, maar er is geen reden tot zorg!
Bedankt voor je reactie. Ik hoop het zo.... 2,5 week wachten duurt lang.. Maar ik hou mij vast aan jullie positieve reacties. Liefs