Nee, dat zijn de voeten. Je moet iets hoger zijn hihi Dan zie je 2 witte streepjes, en dat zijn de schaamlipjes.
Ze heeft niet ingezoomd, dus het is maar een klein potty shotje haha... Je ziet heel klein de beentjes en de billetjes... Bij de tekst zijn dus de voetjes, als je de benen omhoog volgt zie je de billen en de 2 witte streepjes.. schaamlipjes
Ik kom er nu dus net achter dat het echt zeg maar de onderkant van het kindje is hahaha (Alsof je met je kont op een kopieer apparaat gaat zitten... ) Bij sommige kan ik het echt niet zien en bij sommige wel! Wij moeten nog tot 14 augustus wachten... *aftellen*
@kleintje84 ohw ja nu zie ik ze volgens mij hihi. Zijn die wittere iets dikkere streepjes toch? Als je ze eenmaal ziet zijn ze vrij duidelijk.
Wat een leuk topic zeg! En wat zijn sommige foto's duidelijk . Ben benieuwd wat jullie hiervan zeggen. Een beentje ligt wat naar voren op de potty shot, maar de foto van voren lijkt me ook wel duidelijk toch ?
Pfff snap echt niet hoe jullie dat toch steeds zo overduidelijk kunnen zien, ik vind het moeilijk hoor
Hieronder zet ik de geslachtsecho's van mijn dochter met 17 weken. Bij die vanaf de zijkant dacht ik echt balletjes te zien en pas toen ik het van onderen zag, geloofde ik dat het een meisje was haha! Bekijk bijlage 261409 Niet raar dat ik als leek hier balletjes dacht te zien toch? Bekijk bijlage 261408 Dit was wel erg duidelijk hihi!
zooo leuk! wij mochten gister maar helaas geen mooie echo voor vergelijkingsmateriaal! wel overduidelijk een jongetje trouwens! hebben het een keer of 6 overduidelijk in beeld gekregen!
Gaaf al die foto's al zie ik als leek echt niet overal duidelijk het geslacht in. Vooral bij de meisjes vind ik het lastig te zien. Ik had met 16w5dgn een echo en vroeg aan de gyn of hij al kon zien wat het was. Maar hij zei dat hij dit nog niet kon zeggen, omdat clitoris en piemeltje vaak op deze termijn nog dezelfde lengte kunnen hebben, dus kunnen ze het niet met 100% zekerheid vaststellen. En dat terwijl om me heen veel mensen rondom die tijd een geslachtsbepaling laten doen. Nou ja, dan maar wachten tot de 20 wk echo. Ben zo nieuwsgierig, alhoewel het me totaal niets uitmaakt. Belangrijkste is gezondheid!
Dit is de potty shot van onze geslachts echo afgelopen maandag, toen 17 weken zwanger. Uhm ja lijkt me duidelijk, toch?
Ik heb een foto moeten maken met mijn mobiel dus weet niet of het zichtbaar is. Dit is gemaakt met 15 weken en 4 dagen dus wel heel erg jong. Het kan zijn dat het niet al te duidelijk te zien is maar op de dvd wel en zij wist het gelukkig ook zeker. dit is van mijn meisje.
hier nog eentje als het niet duidelijk is door de flits even zeggen maak ik met daglicht morgen er nog 1