Als ik naar de echo kijk zit je op 11wk2dg? maar toch denk ik dat het een knulletje wordt. de nub buigt iets omhoog.
Ik ben benieuwd wat de geslachtsbepaling zegt verloskundige dacht ook een meisje haha. Daar gaat mijn theorie dat ik alleen jongens op de wereld zal zetten haha Bedankt voor het kijken dames!
Kom ik weer.. Ik vind nubben leuk, maar snap nog niet helemaal goed waar het zit. Is dit de nub? Zo ja, dan is het naar mijn idee ook een meisje. Bekijk bijlage 273513
Woehaha ik zit met mijn slaperige hoofd door de nub topics heen te struinen en ik snap er niets van. Had het idee bij iemand anders zijn topic te zitten en zag de reactie van ashiki. Dus ik vergelijken met mijn echo, verrek, die is net als die van mij. En toen viel het kwartje, dit is mijn echo :') hopelijk ben ik in de loop van de dag niet meer zo verstrooid hihi. En bedankt voor de uitleg wat nu de nub is! Ik zat dus naar iets heel anders te kijken haha
Hahahaha... Had zo een actie van mij kunnen zijn! Maar ik zit ook steeds naar verkeerde "nubjes" te kijken.. Ik herken het nog niet.. Ik raad maar wat eigenlijk.
Van de week enorm veel bloedverlies gehad en nog een controle echo gehad. Uk deed het gelukkig super!