Geslachts test/ gender maker?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 3muisjes, 8 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Zijn er hier dames die deze test al eens gedaan hebben?

Ik kwam hem net tegen op google en heb er 1 besteld.

Het lijkt me wel grappig om te doen, maar ben natuurlijk ook benieuwd in hoeverre het zekerheid geeft ;)

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Deze test geeft de uitslag op basis van de zuurtegraad in je urine.

En wat bepaald mede de zuurtegraad..... juist... het voedsel wat jij eet.
    Niet betrouwbaar zo'n test dus!
    Aan de urine kan je niet zien welk geslacht je draagt en dus 50% kans op de goede uitslag.

Ps... je kan dit beter laten verplaatsen naar de categorie Zwanger.

3. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Zonde van je geld :)! 2x gedaan, 2x uitslag jongen. Heel duidelijk blauw ook. Maar... Tis toch echt een meisje!

4. Loes221983

Loes221983 Actief lid

1 aug 2015
    213
    0
    16
    Deze test reageert op de PH van je urine. Onder de 6 wordt hij roze (achtig) dus meisje en boven de 6 wordt hij blauw (achtig) dus jongen.

Je zou dus ook gewoon de ph van je urine kunnen meten met bijvoorbeeld een aquarium water test.

Ik denk zelf niet dat de huidige ph in je urine het geslacht van je baby kan aantonen omdat dit mede beïnvloed word door wat je eet.
    Ik ben wel van mening dat de zuurtegraad kan helpen bij het "beïnvloeden" van het geslacht, meisjes zaad kan namelijk beter overleven in een zuur klimaat (lage ph) dan jongens zaad.

Ik ben nu ruim 7 wkn zwanger en mijn ph schommelt tussen de 5 en 5,5 (mijn eetpatroon is niet veranderd sinds ik zwanger ben) ik ben benieuwd wat het gaat worden, toen ik zwanger was van mijn zoon de ph niet gemeten dus kan niet zeggen of mijn ph toen hoger was.

5. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Jeetje, wat verzinnen ze tegenwoordig allemaal niet om het geslacht te raden of de bakerpraatjes over standjes en momenten dat je moet vrijen om al dan niet een zoon of dochter te verwekken?! :) Toch?! :)
    Het uberhaupt zwanger kunnen en mogen worden van zo een wondertje lijkt mij het grootste cadeau dat een mens zich kan wensen. En die wens blijft voor zovelen onder ons helaas onvervuld.
    Niet slecht bedoeld wat ik hier nu neerpen he dames. Gewoon mijn ongezouten mening :)

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    en toch heb ik er goede dingen over gelezen, er schijnt op google ook een review site te zijn en daar kwam wel uit dat meisjes het vaakst verkeerd gelezen worden het is wel van belang dat je dus de gebruiksaanwijzing goed leest, en niet zoals ik kleurenblind ben hahaha

ach het is gewoon weer iets grappigs op de markt en zolang je niet direct roze/blauw gaat shoppen na deze test zie ik er niets verkeerds in en lijkt het mij eigenlijk best grappig om dat staafje te zien kleuren:D,

en het spijt mij zeer maar ik word toch ook best moe van die reacties dat andere geen kindje kunnen krijgen en daarom maar niet naar het geslacht gegokt of gevraagd mag worden pfffffffffffffffff elke keer hetzelfde gezever, wij die wel zwanger kunnen worden, kunnen er ook niets aan doen dat het een ander niet lukt, het lijkt wel of we straks totaal niet meer over onze zwangerschap mogen praten want het kan zijn dat iemand bij wie het niet lukt hier aanstoot aan geeft, het is en blijft nog altijd een zwangerschapspagina mensen, mogen wij zwangere misschien ook nog gewoon onze dromen en wensen bespreken, de lounge mag dat niet dus als je moeite heb met zwangeren topics dan moet je vooral niet hier meelezen lijkt mij.;)

Mitsy vindt dit leuk.
  7. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik heb deze test ook gedaan, en die wees uit dat het een meisje was. na de geslachtsbepaling bleek het ook een meisje te zijn. dus bij mij klopte hij, maar ik heb deze test gedaan met het idee in mn achterhoofd dat ik hier niet te veel op moest vastpinnen,op het resultaat. ik vond het gewoon grappig om te doen :)

8. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Hier ben ik het helemaal mee eens. ;) Ik voel me soms ook wat ongemakkelijk om zelfs blij te zijn dat ik zwanger ben van een vierde. En dan puur om de reacties van anderen die niet zwanger kunnen worden... mogen wij dan niet blij zijn omdat het een ander niet gegund is?

En net als elke andere moeder ben ik gezegend met deze zwangerschap en maakt het mij écht niet uit wat het word. Zoals ik al zij het is beide welkom. Ik vind beide geslachten leuk en heb dus ook geen voorkeur. Ik vind het alleen leuk om de bakerpraatjes en dit soort dingen na te gaan om te kijken of het kan kloppen :)
    En als het idd je zuurgraad meet; ik ben dol op zoete dingen en sinaasappel sap. Ook dit is weer een bakerpraatje voor een meisje.

En ik zal echt niks kopen kwa roze of blauw haha daar is de test mij te onbetrouwbaar voor ;)

9. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Wat grappig! Dit idee heb ik ook zeer zeker in mijn achter hoofd ;)

Tot nu toe wijzen alle bakerpraatjes op een meisje. Ook de Chinees kalender dus het zou wel erg grappig zijn als deze test ook roze kleurt.

Wanneer had je de test gedaan? Met hoeveel weken? En wanneer heb je de geslachts bepalende echo gehad? :)

10. Komkommer

Komkommer Actief lid

26 okt 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    Soms kun je beter je ongezouten mening voor jezelf houden.
    Je kan ook denken 'wat een onzin' en het topic weer wegklikken.
    Iedereen moet zelf weten wat ie wel en niet doet.

Ts, geen ervaring mee.
    Ik vind dat soort dingen ook wel grappig.
    Wist niet dat het kon anders had ik het voor de grap misschien ook wel gedaan.
    Ben benieuwd wat eruit komt en of het klopt met de echo!
    Laat je het nog weten?

11. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Vind het wel een grappig iets,niet om het 100% te vertrouwen.

12. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb zo'n test cadeau gedaan aan iemand. Bij haar klopte het wel. Misschien zou ik het zelf ook doen, gewoon omdat het leuk is.

13. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Lijkt mij ook wel grappig om te doen straks! Kost zown test?

14. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16
    Ja inderdaad,gewoon voor de fun :D ben ook benieuwd wat het kost

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Nou 20 euro (in de aanbieding, normaal 30,-) voor de gein en niet iets wat betrouwbaar is, vind ik zeker veel geld ;)

16. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    De kosten zijn 19,95. Ik heb ze wel goedkoper gezien maar dan moest het via visa of credit card. En dan duurt het geloof ik max 3 weken voordat het binnen is.

Er staat dat het 90% zekerheid geeft. Ik weet niet of ik dat moet geloven maar vind het gewoon erg leuk om te doen.

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden. Ik krijg hem dinsdag binnen

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    spannend ik vind het in elk geval wel hartstikke leuk en ben benieuwd hoe zo een gekleurde test er dan uit komt te zien :D:D:D

tja en laten we eerlijk wezen geven we niet allemaal extra geld uit aan wat sommige onnozel vinden, ik bijvoorbeeld vind 180 euro voor een 20 durende 3D/4D echo bijvoorbeeld echt onzinnig en heel duur de een is de ander niet en dit is fun;) (een echo ook hoor begrijp mij niet verkeerd maar ik vind het zonde geld)

18. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Oh leuk! Ik heb ook alle bakerpraatjes gedaan hahaha. Deze test toen helaas niet☺️.

19. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Phoe dat is inderdaad wel veel geld haha

20. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Ik heb de test ook gedaan en er kwam uit dat het een meisje gaat worden. Mijn gevoel zegt echter nog steeds een jongen. We zullen het gaan horen over ongeveer 9 weken.

Deel Deze Pagina