Vraag over dikte streep ovulatietesten Action

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Homeland, 11 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Homeland

Homeland Niet meer actief

Hai,
    Blijven degenen die met Action testen heel lang een dikke streep (net als het C gedeelte) houden of zien jullie meteen het dunne lijntje er ook al in doorkomen en blijft dat dunne lijntje over als het is ingedroogd (wat ik dus heb) of houd je die dikke streep?

Hoop dat ik duidelijk overbreng wat ik bedoel :)

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Bij mij duurde het altijd even voor de op kleur was zeg maar... duurde wel 5 min voor je hem goed kon aflezen... als je dat bedoeld ;)

3. Homeland

Tnx voor je reactie maar bedoel eigenlijk of de streep dan net zo dik was als de checkstreep en of die zo bleef of een dun lijntje werd?

4. Homeland

Oooh gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap :)

5. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik heb wel de dikke streep idd... maar als mijn ei ver weg is issie wel wat dunner en ook lichter dan

6. Homeland

Blijft je streep ook net zo dik, ongeacht de kleur, als hij is ingedroogd of wordt het dan een dun lijntje?

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik heb nu voor het eerst een paar van deze testen gebruikt en heb een brede testlijn die aan 1 kant een soort pennenstreepje is die donkerder is dan de rest van de breedte van de teststreep. Als die opdroogt lijkt het dan alsof alleen het pennenstreepje overblijft, maar als je goed kijkt zie je dat ie net zo breed blijft alleen het pennenstreepje blijft duidelijker zichtbaar omdat deze donkerder is. Weet niet of dit goed of fout is, maar herken het dus wel

8. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Bij mij bleven ze ook breed

9. Homeland

Jij verwoordt precies wat ik ook heb. Als dat idd zo hoort dan kan ik de test beter interpreteren. Bij mij staat dat streepje aan de linkerkant.

10. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    als ik de paarse dop in mijn linkerhand heb heb ik het pennenstreepje ook aan de linkerkant

11. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook, een even dik streepje, maar na enkele minuten blijft er een pennenstrepen over. Ik snap er ook de ballen niet meer van

12. Homeland

#12 Homeland, 11 nov 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2015
    Ja exact zo stokstaartje :)

13. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Maar dan issie wel echt licht of niet.
    is bij mij links ook wel donkerder maar zie wel de breedte

14. Homeland

Ja ik houd ook pennenstrepen over ad linkerkant als ik, net als Stokstaartje, de paarse dop links heb. Allemaal dezelfde dikte maar verschil in kleurintensiteit.

15. Homeland

Ik gebruik ze nu voor het eerst sinds 1 oktober en heb helaas weer een lange cyclus (vandaag dag 54 en nothing happens) waarin ik op 16, 27 okt. en 4 nov. echt donkerpaarse pennenstrepen had ad linkerkant. Opvallend donkerder dan de rest en zie dan een uitloop in de breedte maar die is gewoon lichtroze.

16. Homeland

Oh dat is wel fijn dan zo'n duidelijke test(en) :)

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hier ook dunne strepen, en toen 1x dik. T gaat toch om de kleur en niet zozeer om de dikte van de streep? Heb ik hier gelezen...sommige dames daar blijft hij gewoon dun😊

18. Homeland

De bijsluiter heeft het idd alleen over de kleurintensiteit en niet de dikte/breedte maar omdat ik op foto's wel eens echt dikke heb gezien, ging ik toch weer twijfelen. Wil overgaan op cb digitaal maar weet niet of dat een aanrader is in een zelfde cyclus? Heb nu nog 4 Actiontesten over en continu bijgekocht omdat mijn periode weer niet komt.

19. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik test altijd dikke strepen welke na een paar minuten te zien zijn. Na 1 dag word het een dunnen streep idd met uitlopend vloeistof lijkt het wel.
    Bedoel je dat?

20. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ja dat is wat ze bedoeld. Heb ik namelijk ook hahaa. Maar bij een positieve blijven ze dan wel dik aanwezig?

Deel Deze Pagina