Geslachtsbepaling bij 16 weken gehad wat zien jullie een jongen of een meisje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door o0tricia0o, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. o0tricia0o

9 mrt 2011
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 135876

De echoscopiste wist het me te vertellen maar ik zie het echt niet en twijfel dus aan de uitslag!!
    Heb ook iemand gesproken die zelf ook echo's maakt (maar had helaas geen foto bij) en die zij dat met 16 weken er vaak fouten worden gemaakt.

mijn vraag is dus wat denken jullie te zien??

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

3. o0tricia0o

9 mrt 2011
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens de echoscopiste zou het idd een meisje zijn. maar zie daar zo'n rond iets en dan wat voor mij een stokje lijkt te zijn erlangs???
    ik heb al een dochter en op haar echo's zie ik dat niet, alleen was ik toen iets verder.

ik ben kei blij met nog een meisje, maar iets diep van binnen zegt dat er iets niet klopt en heb ik dus ook een beetje spijt ervan dat ik zo vroeg een echo heb laten doen en naar t geslacht heb gevraagt.
    ik heb al zitten googlen maar kom er niet echt verder mee.
    een aantal mensen zegge ook dat het veel te vroeg is om t te zien.

4. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik zeg ook een meisje...
    16 weken is in principe niet te vroeg volgens mij hoor. Maar misschien kun je nog een keer gaan als je zelf zo twijfelt?
    Hoop dat je wat hebt aan de meningen van de dames hier...

Het is hier andersom. Ik ben eigenlijk wel overtuigd dat ik vorige week een meisje heb gezien (mijn gevoel zegt ook al vanaf het begin heel sterk een meisje) maar de echoscopiste twijfelde zelf. Eerst dacht ze een jongen, leek ook wel heel sterk zo, maar dat bleek waarschijnlijk toch de navelstreng. Het kindje lag in een stuit zeg maar, dus de hoek was wat moeilijk.
    Omdat zij ons geen zekerheid kon geven mogen we morgen terug komen. Hoop dat zij het dan ook zeker weet haha!
    (ik zal trouwens wel enorm dom staan te kijken als het toch een jongen is :D maar er niet minder blij mee zijn hoor!)

5. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie hier duidelijk een meisje!

6. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn advies is trouwens wel stop met googlen, en wacht gewoon lekker de 20weken echo af. En hou er sterk rekening mee dat het een meisje 'blijft'.

Van dat googlen kun je namelijk erg onzeker worden. Been there, done that!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Overduidelijk een meisje!

Wanneer heb je nog n echo? Bijna denk ik?

8. o0tricia0o

9 mrt 2011
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    inmiddels de 20weken echo gehad en het is nog steeds een meisje, we zijn echt super blij in augustus weer een prinsesje bij!!!!

9. didi2

didi2 Actief lid

31 mrt 2010
    185
    0
    16
    Zo zie je maar, niet luisteren naar anderen, maar naar degene die er verstand van hebben. Veel geluk met jullie prinses

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meisje!

Deel Deze Pagina