wij weten ondertussen dat we een zoontje krijgen! 100 % zei hij. en ik zag het zelf ook duidelijk. ik heb echt geen twijfels meer hoor, no way! heb ook al ge (internet)shopt 25 euro en ik heb 4 foto's gekregen. stond echt met 10 min weer buiten, hij verdient ze zo wel want de stelletjes kwamen achter elkaar binnen. beetje lopende band werk haha. maar goed wij weten het nou en dat is een heel fijn gevoel.
Bij veel is t duurder dan dat en tja, het is echt alleen een geslachtsbepaling, dus dan gaat t alleen daar om. Had je een zoontje verwacht?
ik had werkelijk geen idee, dus geen verwachtingen! voelt al wel heel vertrouwd om nou "hem" en "hij" te kunnen zeggen
Ja, denk wel dat ik het ga doen, en wel bij Jan Koning in Ochten! Ik schrik wel van jouw verhaal Amfy, maar merendeel is toch erg positief! Misschien dat je kindje er net verkeerd voor lag op dat moment? Wel raar dat hij de ene wel beloofd geld terug te geven en jou niet? Heb je het teruggekoppeld naar hem dat hij het fout had? En zo ja, wat zei hij toen? Dat t lopende band werk is, is wel een beetje jammer, maar aan de andere kant: wat wil je dan? Bij anderen krijg je misschien meer foto's of een dvd ofzo maar betaal je ook meer. Het gaat me puur om de geslachtsbepaling, met 12 weken krijg ik nog een echo plus de 20 weken dussss....dat dit dan even snel gebeurt is dan wel OK. Hoe lang moet je van te voren een afspraak maken? En kan dat ook op een avond of zaterdag? Weet iemand dat?
Bij het bureau waar ik de afspraak maakte, gaf ze aan het voor de 17 weken niet te garanderen en daardoor pas vanaf 17 weken de geslachtsbepalingen doet
nee hoor ik vond het niet erg, ik kwam ook puur voor het geslacht. het is gewoon een beetje raar, een stel kwam eruit, wij erin, konden meteen doorlopen, ga maar liggen. hij zette hem erop. ik zie het meteen een jongetje 100%. nog even van een andere kant, fotootje, klaarrrr.. opstaan, afrekenen en tot ziens. en het volgende stel kwam binnen. pas buiten besefte ik dat er een jongetje in mn buik zit ik heb zo'n 3 weken van te voren een afspraak gemaakt, zou het gewoon op tijd doen. kan ook savonds en in het weekend.
Ach en dan nog...hij heeft t veel vaker goed dan gemiddeld schijnt, dus dat mag ook gezegd worden!! Het is heel knap rond 16 weken
Ja, daarom ga ik het toch doen! We willen het hoe dan ook proberen ( hoezo nieuwsgierig ) en dit bureau daar hoor ik wel echt de meest positieve verhalen over. En is daarbij vrij goedkoop vergeleken met anderen. Als we het dan toch gaan doen, dan maar bij deze? Moet helaas nog even wachten voor ik een afspraak kan maken....
Druif idd! Wij doen gelijk met dvd erbij, want daarin is hij ook niet duur. Maar je kan al n afspraak maken toch!? Deed k vorige x ook vrij vroeg al
Nog eventjes de 12 weken echo afwachten en misschien dan even bellen! Ik wil ook niet te ongeduldig overkomen. Ga jij het deze keer ook weer doen bij jan Koning?
Druif Vind het wel meevallen, want je bent al 11 weken! Hij heeft het heeeel druk dus moet het ook inplannen. Het kan zelfs al met 15 weken . Ik ga denk ik over 2-3 weken bellen. Ga idd weer naar hem ook
Jeetje, dan moet je echt even schakelen zeg. Ik denk dat het vooral indd voorkomt bij het vermoeden dat het een meisje is maar dan een jongen blijkt te zijn en niet andersom. Bij mijn zoon was er de vorige keer geen twijfel over mogelijk dat het een jongen was. Maar ja, als ze maandag tegen mij zegt het is een meisje dan houd ik toch even een slag om de arm, na het lezen van jou verhaal.
Ik ben maandag bij Jan Koning geweest. heb 7 foto's meegekregen en een dvd. Kost 50,-. Onze kleine was erg bewegelijk maar hij zei een paar keer het geslacht gezien te hebben. Door ons trappelende, draaiende kindje kon hij het alleen niet heel duidelijk aan ons aanwijzen. Maar ik geloof wel dat het geslacht klopt met wat hij zei en vluchtig liet zien. Heb 15 maart m'n 20 weken echo en hoop het dan zelf duidelijker te kunnen zien.
Hoi, Ik heb vandaag een pretecho gedaan in Ede, bij 16 weken. Ze heeft 3 x kunnen zien dat t een meisje wordt! Ze zei dat ze voor 99 % zeker is, maar we wachten voor de zekerheid even de 20 weken af met dingen kopen enzo.. xx
Eigenlijk wel apart dat maar 1 iemand zich hier meldt terwijl er volgens amfy nog veeeeel meer fouten zijn van Jan Koning. Ik geloof daar namelijk niet zo in aangezien ik hier in mijn omgeving echt veel moeders om me heen hebt die het allemaal daar hebben laten doen en hij had t bij allemaal goed. Bij mij zei ie t geslacht niet meteen. Hij dacht eerst een meisje te zien.. totdat het beentje verschoof toen zag ie duidelijk een jongen en zette het beeld ook voor ons stil. Hij vertelde ons zelfs dat als we ie het fout had hij alles zou vergoeden wat we voor een jongen zouden kopen. En hij zet zichzelf ook vreselijk te kakken aangezien we 9 maart ook de 20 weken echo hebben en die dag heeft hij dienst met 20 weken echo. Dus hij doet onze 20 weken echo... zou wat zijn als ie dan een ander geslacht zegt Als hij het gewoon echt niet kan zien laat ie je nog een keer terug komen.. hij wilt ook zijn goede naam behouden...
Nou rono, hier dan nog 1. Eerst een meisje , bij 20 weken jongen. Wel een extra echo bij Jan maar echt geen geld terug!! Dusss (twas vorig jaar)
Ik heb met 16 weken een geslachtsbepaling gehad en ben bij echo linde in Zevenaar geweest. Het geslacht klopte iig met de 20-weken echo en ook met het oordeel van de gyn 2 weken geleden