Nee klopt hoor! Andersom hoor je bijna niet. En bij n meisje zegt ie vast wel of hij t helemaal zeker weet of niet en dan nog, hij is beter dan de gemiddelde echoscopist hoor!! Hij is ook maar n mens
ja en toch kan ik er een aantal noemen ook wel waar hij het goed bij had hoor maar ook zeker wel een aantal fouten (7 sowieso) onder andere 2 die nu samen met mij zwanger zijn. ik heb er om de hoek gewoond en ik heb het toch wel veel vaker gehoord dat hij het fout had. vooral dat het voor een meisje aan gezien word en het een jongen blijkt te zijn.
Ik raad je echt aan om naar Twinkelster in Purmerend te gaan (als je daar tenminste dichtbij woont) Wij zijn daarheen geweest bij 16 weken (voor 30euro) en ze zag gelijk al dat het een meisje was. Het is nu 5keer bevestigd dus denk niet meer dat het veranderd. Ik heb ook alleen maar hele goede dingen over de mevrouw die daar werkt gelezen en gehoord.
Nou meiden, ik heb een afspraak staan bij Jan Koning in Ochten. Woon daar dichterbij dan Purmerend! Pffff.. nog 3 weken wachten... ik moet wel zeggen dat ik het spannend vind door te lezen dat t soms toch nog wel fout wordt gezien. Gelukkig hebben we de 20 weken echo dan nog als back up. Ik hoop wel dat ie eerlijk zegt als hij het niet zeker weet. Je gaat je er toch op instellen! En ik heb echt wel heel veel goede verhalen gehoord. Tis ook niet niks dat een man uit zo'n boeren durp als Ochten al jaren zo'n naamsbekendheid heeft, terwijl hij tot voor kort niet eens een website had, bijvoorbeeld? Dat zegt toch wel wat? Denk dat hij mede door zn jarenlange ervaring toch wel beter is dan de gemiddelde echoscopist?!
Hier een persoon bij wie het verkeerd gezien werd, niet bij jan de koning maar in sliedrecht. dit was zelfs bij 21 en halve week. wij zouden een meid krijgen en door medische omstandigheden kreeg ik een heleboel echo's extra en toen bleek het bij 33 weken toch echt een jongen te zijn 2,5 week later is onze zoon geboren. Ik moet zeggen het is enorm bizar als je al die tijd hebt geloofd in een meid mijn gevoel sprak tegen, maar mijn man zei stop nou eens. maar toen we hoorden het is een jongen kon ik het ook niet meer geloven pas toen ik hem voor het eerst verschoonde. gelukkig dat we het alsnog te weten waren gekomen ik ben uiteindelijk met een spoedkeizersnee onder volledige narcose bevallen. ik wil bij een volgende echt geen geslachtsbepalende echo meer
jeetje ik had al zo mijn twijfels of de uitslag (een meisje) bij mij wel klopt. niet dat ik niet gelukkig ben met nog een meisje hoor, maar mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt (ook bij mijn vriend) toen ik daar mijn echoscopiste mee opbelde met die mededeling en dat ik echo foto's op mijn cdtje heb staan waar ik dingen op zie die ik niet thuis kan brengen en dat mijn gevoel al sinds het thuiskomen zegt (zonder de foto's te hebben bekeken) dat er iets niet klopt. deed ze niet eens de moeite om me het uit te leggen of om te vragen of ik even langs wil komen en we het dan even doornemen. ik wacht nog mooi mijn 20 weken uitslag af, die heb ik over 3 weken. ik vond het heerlijk om de baby weer te hebbe kunne zien voor eve, maar heb spijt dat ik om het geslacht heb gevraagt. vooral na het lezen hoeveel fouten er stiekem toch nog gemaakt worden. amfy heb jij een foto van de foute uitslag als ik vragen mag??
Wat slecht dat ze je twijfel niet serieus nam!! Misschien kun je je foto op het NUB topic voorleggen?? Ik moet nog 2 weken wachten...pfffff.... ik hoop wel dat het zal worden gezegd als er twijfel bestaat. Dat ga ik ook vragen ook!
druif, ja dat vond ik dus ook erg, door mijn twijfel en doordat zij mij niet serieus neemt en de moeite niet neemt om die twijfel weg te halen heb ik echt spijt van een speciale echo voor geslachtsbepaling. maar ben wel blij dat we weer even naar onze ukkie hebben kunnen kijken!! een lekker eigenwijs kindje haha 1april heb ik mijn 20weken echo tot die tijd ga ik uit van een meid, maar ga niet meer shoppen (heb wel al een paar roze dingen gekocht) tot ik zekerheid heb!! ik heb geen echo foto van tussen de 12 en 14 weken, dus dat zal helaas niet gaan. ik heb een echo van 11weken en 3 dagen en daar konden ze het niet echt met zekerheid zeggen (te vroeg).
Jammer dat je het nou nog niet zeker weet... Bij Jan Koning in Ochten is het "maar" 25 euro. Voor die prijs wil ik de gok wel nemen. Vind het wel spannend hoor, mede door de verhalen hier dat t ook weleens fout is of onduidelijk. Maar ja, nooit geschoten is altijd mis, of te wel dan weet ik het zeker niet tot 20 weken. Ik ga vragen of ik een slag om de arm moet nemen of dat het erg zeker is. Bij twijfel hoop ik dat ie het eerlijk durft toe te geven maar dan ga ik nog niet shoppen...hahaha!
Hier klopte het geslacht. Had een pretecho met 16wk2dg en woensdag de 20 weken echo gehad. Niks veranderd
Jan Koning heeft en afgl. woensdag nog een keer gecontroleerd tijdens de 20 wkn echo en t piemeltje was goed gegroeit hoor... het is nogsteeds een jongen
Ze zeggen dat de kans dat je het fout hebt bij een jongen minder groot is!! Denken ze een meisjes, zou het nog weleens fout kunnen zijn... @ Blondi: wat wordt t bij jou?? Ik ken ook alleen positieve ervaringen van vriendinnen, maar die hadden toevallig ook allemaal een jongetje!!
Hier een geslachtsbepaling gehad met 16w2d en daar zeiden ze een jongetje, 20w echo ook een jongetje, pretecho met 24w wederom een jongetje en ja hoor bij de geboorte was het overduidelijk een jongetje. Ik vond het absoluut de moeite waard, al was het alleen om hem tussendoor nog een keertje te zien.
Wij gaan morgen voor n echo naar Jan koning maar meer voor de nub. Ben gewoon benieuwd of t klopt en te zien is hier. Nog 2 weken en dan de geslachtsbepaling
Ow, laat je het even weten hoe het allemaal ging?? Wij gaan ook naar Jan Koning! edit: zie dat je nog niet zo ver bent dat je echt een geslachtsbepaling kan laten doen... jammer!!
Hoe was jouw ervaring bij hem? Hij klonk wel een beetje zijig door de telefoon haha! En zag ie een jongetje of een meisje? En wel goed dus, anders zou je er niet weer heen gaan!
Ja, aan de telefoon kan hij idd nogal ongezellig klinken haha. Hoor je van meer, maar dat is echt alleen aan de telefoon! In het echt is hij altijd heel vriendelijk en zelf ook echt geïnteresseerd in de echo die hij maakt! Hij is ook een van de vk's in de praktijk waar ik zit en is ook bij het eerste begin v mijn bevalling geweest. Hij zag heel snel al een jongetje en dat klopte dus. Zag het zelf ook duidelijk.