Ik ben eergister geweest dus met 15.3 wk, 100% zeker een meisje, was daar duidelijk te zien maar door de beweging slecht te zien op de foto
Hier wel 2d, maar 2 streepjes heel duidelijk te zien! Ben wel benieuwd wat t bij jouw is geworden, Lottie! Was je ook bij Jan koning in Ochten?
Alles goed met beebje. Toiletshot lukte niet dus alleen vd zijkant. Volgens hem was t echt te groot om n meisje te kunnen zijn. Hij doet dit al heel lang. Dus t is n jongen Moet wel even wennen omdat ik t gevoel heb dat ik nu niks hoef te doen...niks te kopen...heb alles al. Maar ik denk dat t goed is om t juist wel te doen, anders is beebje er straks en is er hier niks veranderd. Ik heb dat wel nodig een bepaalde voorbereiding.. Maar goed, alles is gelukkig goed voor zover te zien! Baal alleen dat ik geen toiletshot heb gezien.. vind van de zijkant toch wat onbetrouwbaarder met dit termijn!
Een jongen!! Gefeliciteerd! Toch verrassend? Je voorgevoel zei een meid, maar je dacht toch een jongen?? Jan Koning zegt het nooit fout te hebben gehad, al doet dit topic anders vermoeden... gelukkig heb je de 20 weken echo no achter de rug, maar denk toch dat je er wel van uit mag gaan dat ie het goed heeft?! met 15 weken zegt ie het goed te kunnen zien!! Ik zou ook nieuwe dingen kopen hoor, tis toch een ander kindje, anders hebben ze op foto's steeds dezelfde kleertjes, haha! t vraagt idd een andere voorbereiding voor jezelf mentaal. maar fijn om het al zo vroeg te weten, heb je ng de hele zwangerschap de tijd om aan het idee te wennen! Ik hoopte ook een meid, maar bereidde me ook voor dat t een jongen kon zijn door te bedenken dat dat ook weer leuke kanten heeft. Een broertje voor je zoon waar hij straks lekker boevenstreken mee kan uithalen!! Plus je kent het en je weet dat t geweldig is!
Wij hebben een pretecho met geslachtsbepaling laten doen toen ik net 15 weken was. (afgelopen weekend, haha) En de mevrouw is 100% zeker dat het een jongen wordt. Je zag ook echt een piemeltje met een balzakje eronder. Het was echt overduidelijk! Het ligt ook een beetje aan de apparatuur die ze hebben.
Onze heeft super goede apparatuur druif tja hij keek alleen vd zijkant hè dus dat is toch wel minder betrouwbaar met dit termijn! Bij meisjes zie je dan ook wat uitsteken. Maar ik ga er maar vanuit dat het goed is. Het is absoluut wennen, zal nog wel even duren. Hij moet idd wel andere kleertjes hebben ja! Haha op de foto's allemaal t zelfde is niet leuk nee, goede rede!! Thanks!