Nekplooimeting en nub

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MamavanK, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    Hoi allemaal,

Aankomende week heb ik de nekplooimeting. Deze zal plaatsvinden in verloskundigecentrum de poort. Ik vraag me af hoe dit (in werkelijkheid) gaat. Ik heb al eens eerder een nekplooimeting uit laten voeren, maar dit ging destijds via mijn ziekenhuis.

Mijn ziekenhuis doet dit nu niet meer zelf, dus ik ben verwezen nasr hen.

Ik vraag me af of je foto's mee krijgt, of ze een beetje flexibel zijn? Het is natuurlijk een medische echo, daar bem ik me van bewust. Maar is het dan bijvoorbeeld raar om te vragen of een foto voor bijvoorbeeld de nub?

Bedankt voor t lezen!

Liefs!

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    De Poort is toch in Leiden? Ik ben er zelf nooit geweest aangezien mijn echo's (ook nekplooi) in het Rijnland zijn gemaakt. Maar heb van diverse mensen in mijn omgeving gehoord dat ze niet zo vriendelijk zijn daar met de echo, dus ik hoop dat het bij jou meevalt. En ik zou sowieso om een foto vragen vooraf, alhoewel ik denk dat je er wel 1 meekrijgt hoor. Zou gewoon vragen van een foto waar hij/zij helemaal op staat van de zijkant gezien. ;) Veel plezier in ieder geval met je echo!

3. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    Hmm. Zoiets dacht ik al. Ik moest mijn buisje bloed gaan brengen en had niet zon heel welkom gevoel. Maargoed, ik vraag gewoon een foto en vraag Dan gewoon of ze ook even naar de nub willen kijken haha.. Ik moet 150€ contant betalen, dus vind eigenlijk dat ze dat wel mogen doen voor mij :D.. Nou ja, misschien valt het hardstikke mee!

Liefs!

Deel Deze Pagina