echo en eerste bezoek duitsland

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mama suus, 14 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai
    nou ik ben vandaag vor mijn eerste bezoek geweest.
    maar jeetje wat duurt dat allemaal lang zeg.
    in totaal 3 uur. eerst wachtkamer dan plassen in potje
    dan weer wachtkamer. dan naar labor voor gewicht en bleoddruk en vragen.
    dan weer wachtkamer, dan andere wachtkamer. en dna eindelijk de frauenarts. ff wat vragen weer beantwoorden.
    dan uitsrijkje en inwendig onderzoek. en dan ja ja eindelijk de inwendige echo met een kloppend hartje woehoe. hoe ver ik ben weten ze niet goed kan 6 wk zijn maar ook iest korter moet over 2 wk weer. en kijken dan nog eens.
    nu kwam er wel wat bleod vrij bij uitstrijkje maar schijnt normaal net als nu heel bruine afscheiding was natuurlijk ook niet allemaal even zachtjes.

erna nog bleod getapt en een buisje meegekregen voor ochtendurine. dat word dan getest op chlamidia.
    al met al dus 3 uur verder pff erg slaapverwekend. maar goed het hartje klopt.
    zo gaat het dus hier in duitsland. dacht laat ik dit ook eens neerzetten zijn er vast wel meer die daar wonen.

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Wat doen ze daar uitgebreid..

Ben blij dat ze hier er geen uitstrijkje bij doen.. Dat vond ik nl. helemaal niet fijn ( bevolkingsonderzoek)

Op zich wel leuk te lezen hoe t elders gaat..

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    idd uitstrijkje is niet prettig en heb je erna ook nog eens bloed omdat ales zo goed bebloed is daaronder. maar goed is voor goed doel.

en zeker uitgebreid jah, vond ik bij mijn eerste al toen kwam ik hier met 6 mnd zwanger en kreeg elke bezoek een echo en plas inleveren voor suiker en blaasontsteking. en op het laatst dus vanaf die 6 mnd elk bezoek ook een half uur ctg.

Deel Deze Pagina