Hoi Meiden, Wij hebben volgende week zaterdag een echo om het geslacht te laten bepalen, maar ik weet niet zo goed of ik een 2d echo moet laten maken of een 3d echo. Ik ben dan 18 weken en 2 dagen. Wat raden jullie mij aan?
2D zouden ze al het een en ander moeten kunnen zien (als het kindje er goed voor ligt) maar ik vind zelf dat je met 3d net iets meer 'zekerheid' hebt..... dan is het vaak net wat duidelijker.. Succes!
Wij hadden een 2d-echo en het was heel goed te zien. Een 3d echo is nu nog niet zo mooi omdat je kindje nog heel iel en dun is, dus we wachten daar mee tot week 26 of 27.
ik heb een 2d gedaan. Maar kreeg ook 1 3d foto, ik zou nu nog geen 3d echo doen, dan zie je een geraamtetje... Ik krijg trouwens een meisje!
Hoeveel kost eigenlijk ongeveer zo'n echo? Ik wil zoooo graag weten wat het wordt dus misschien dat ik met 16 of 17 weken ook een geslachtsbepalende echo wil laten maken..
Hoi Skatje, Mijn echo kostte 30 euro, dit was incl 5 euro avondtoeslag, dus eigenlijk 25 euro. Wel in 2d..
Volgens mij is het vanaf 35 euro ofzo. Ik betaal 120 euro maar dan krijg ik 2 echos. Nu een 2D en straks een 4D en heel veel fotos en het hele filmpje op dvd. Dus ik vind het niet eens zo heel duur.
Hey jojo, gefeliciteerd! Ook wij hebben gisteren de echo gehad, en wij krijgen ook een prinsesje...... Zijn er super blij mee!
Hey carolina! Jullie ook gefeliciteerd! Gaaf he? ik wordt mama van een meid, wow ben nog steeds in dromenland!
Hoi jojo, Wij hebben afgelopen weekend een pretecho gehad en we krijgen ook een meisje! Vond jij het zelf makkelijk te zien of niet? Ik had het er zelf echt nooit uit gehaald gelukkig legde de echoscopiste alles goed uit.
Hier ook een meisje met de 20 weken echo, maar vind het maar moeilijk zien hoor met een meisje.. Een jongen zou duidelijker zijn haha.
ik kon het wel goed zien. Er zat gewoon niks tussen de beentjes, behalve de schaamlipjes dan haha. Kijk maar in mijn album dan zien jullie hoe het er bij mij uitzag... Allemaal meiden wat leuk zeg!
Dat klopt wel Debby, ik zal al tijdens de gewone controles dat er niks tussen de beentjes zat.. Maar dan lees ik weer veel op internet dat het regelmatig gebeurd dat bij sommige jongetjes de balletjes nog niet ingedaald zijn en er daarom lijkt of er niks zit.. Maar aan de andere kant zou er dan wel een pieletje zelf moeten zitten toch? Het zal allemaal wel kloppen haha..
@ lvdm, Nou ik kon het er ook zeer moeilijk uithalen hoor Het zag er wel net zo uit als in het album van debby82! Ze heeft ons 85% zeker een meisje gegeven maar over 2 weken mogen we nog een keertje terugkomen gratis en kijkt ze nog een keer, ik vind het best, hoe vaker hoe beter, kan ik weer lekker naar ons beebje kijken!
mijn echoscopiste zegt dat ze het nog nooit fout heeft gehad. Toen ik vroeg of ze nog een keer wilde kijken voor de zekerheid deed ze dat wel maar ze zei dat ze er al 20 keer snel langs was gegaan en dat ze het heel duidelijk had gezien. Ik geloof het wel, ben superblij met een meid!
ik ben ook helemaal in de wolken met een meid hoor! Ik hoop over 2 weken nog steeds een meid te zien, maar mocht het niet zo zijn is het net zo welkom natuurlijk! Maar een meid vind ik wel heel gaaf hoor..
Hier ook enorm blij met een meid.. Ik moet gewoon niet teveel dingen lezen haha, de echoscopiste zei dat ze er hartstikke zeker van was. Dan zal het wel kloppen denk ik.
jou foto's zijn ook heel duidelijk prettymommy2be! Ik zit ook telkens maar te zoeken naar topics waar ze de geslachten verkeerd hadden en daar moet ik ook is mee ophouden, we krijgen gewoon een dochter, klaar uit!
Hoi hoi, Ik ben vandaag precies 15 weken zwanger en ze kon zien dat we een jongen krijgen.Ze dacht dat zijn geslachtsdeel de navelstreng was maar daar zat geen hardkloppingen in. Later voordat ze wau stoppen met de echo heeft ze nog een keer gekeken en zag ze echt er iets tussen zitten. Normaal zeggen ze bij dat echobureau het geslacht pas met 20 weken dit voor meer zekerheid en denk voor een goede naamsbekendheid, maar we hebben zo lopen zeuren dat ze voor ons toch gekeken heeft . Ze zei wel voordat ze ging kijken wat het werd dat de percentage 60/40 is. Maar ik denk dat ik uit haar oordeel wel kan uitmaken dat het echt een jongen word. Wat vinden jullie hiervan? Gr, Priscilla
Hi, Moeilijk te zeggen, heb je een foto'tje? Ik weet wel dat ze bij mij echt de navelstreng aanwees en apart daarvan liet zien, waar 'als het een jongen zou zijn' een pieletje te zien zou moeten zijn, en daar zat echt niet veel, nu heb ik zelf ook een foto maar die vind ik erg onduidelijk, maar omdat jullie allemaal veel beter daarin zijn ga ik hem toch even plaatsen vanavond.. ben benieuwd wat jullie zeggen! Liefs