Iemand ervaring met echo's in het Martini ziekenhuis

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door dromer83, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die een echo hebben gehad in het martini ziekenhuis. Ik krijg mijn medische echo's in het umcg maar ze zijn daar zo gehaast en de resolutie van het scherm is ook niet zo mooi. Nu lijkt het me leuk om een paar mooie echo's te hebben op eigen verzoek. Deze kosten daar 29.99 per keer.

2. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou dan graag informatie willen over de klantvriendelijkheid, beeldkwaliteit enz. :)

3. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt helemaal niemand???:(

4. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik ben voor de medische echo altijd in het martini geweest en ben er altijd tevreden over.

5. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik heb daar ook de meeste echo's gehad, vind de echo's mooi en hele vriendelijke mensen die er werken.

Heb er ook 2 keer een echo bij Vita gehad, bedoel je dat? Ook daar waren ze erg vriendelijk en namen ze echt de tijd. Bij de laatste echo kregen ze de baby niet goed in beeld, ze lag aldoor verkeerd. Na elke malen proberen is ze bij iemand anders even een echo gaan maken en gingen we het opnieuw proberen.

6. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi.

Ja ik bedoel inderdaad bij vita. Ik heb over twee weken weer een medische echo maar wil als een soort geruststelling eerder ook nog even kijken. Dus ik heb een afspraak gemaakt bij Vita. Het kost ook bijna niks 29,50 ofzo. De echo die ik uit het ziekenhuis heb meegekregen was heel korrelig en onduidelijk dus vind het ook wel leuk om een mooie te hebben voor in het babyboek. Tevens waren ze heel gehaast en vond ik de gyn niet echt vriendelijk in het umcg.

7. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Bij Vita zijn ze erg vriendelijk en nemen echt de tijd voor je. Wat ik erg fijn vond was dat ze echt alles heeft aangewezen en uitleg erbij gaf. Ook veel foto's meegekregen.

8. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad super fijn. Ik heb in december een miskraam gehad en sta niet echt ontspannen in de zwangerschap dus heb ik ervoor gekozen om met 10 en 16 weken een echo op eigen verzoek te laten doen. Gewoon voor mijn eigen gemoedsrust. Mag ik vragen wat jou reden was voor extra echo's?

9. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wij hebben een gebalanceerde chromosoomafwijking. Wij krijgen als ik weer zwanger ben vanaf 6 weken iedere 10 dagen een echo, tot 12 tot 14 weken ongeveer.

Je 10 weken echo is een termijnecho, die hoef je dus niet zelf te betalen. Ik heb uberhaupt nog geen rekening gezien van al mijn echo's, maar die verwacht ik ook niet aangezien ik aldoor doorgestuurd ben.

Deel Deze Pagina