Geslachtsbepaling 14 weken; een zoon!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jazz, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz

Jazz Niet meer actief

@mothertobe ja ik heb ook veel jongetjes in mijn omgeving! Erg leuk.

@hopelessinlove dat was ook mijn eerste opmerking hoor: goh best groot!:D maar ach het is idd maar een momentopname ;) misschien valt het allemaal wel mee haha

@riverr dankjewel! Jullie ook een zoon, wat leuk! gefeliciteerd :)

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Zeer duidelijk een jongetje
    Snap niet dat sommige er een meisje in zien :(
    Je ziet duidelijk de balzak en piemel

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Het ziet er zo groot uit omdat dit een apparaat is waarbij je het heel vroeg heel duidelijk kan zien. Het is dus ver ingezoomd
    In real life is het klokkenspel wat je nu op de echofoto ziet net groter dan een speldenknop, maar omdat het zo uitvergroot is en ingezoomd is lijkt het groot

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Daantje22 ja het is natuurlijk mega ingezoomd! het 'klokkenspel' (haha) zal inderdaad niet zo groot zijn als het lijkt..

5. Chanel123

Chanel123 Lid

20 nov 2012
    83
    0
    0
    Gefeliciteerd! Echt leuk een zoontje! 14 weken is toch niet zo vroeg?? Begin te twijfelen nu 😄 wij hebben afgelopen week een geslachtsbepaling laten doen bij marita in Lommel en zij kon met 100% zekerheid zeggen dat wij een zoontje krijgen, met 13 weken :))) wij hebben het op de foto in 3d! En heel duidelijk ook gezien in 2d :)

6. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Wat leuk! Gefeliciteerd!

Wij hebben met 15 weken te horen gekregen dat we een meisje verwachten!

7. Jazz

Jazz Niet meer actief

@chanel leuk ook een jongen, gefeliciteerd! In lommel is het idd vanaf 13 weken, maar er zijn veel mensen die vinden dat het echt te vroeg is, maar het is blijkbaar zeker mogelijk! :)

@jade super gaaf! Gefeliciteerd met jullie meisje !

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Waaauw leuk hoor en super duidelijk! Hier trotse mama van 3 zoons en vierde zoon op komst :)

9. Chanel123

Chanel123 Lid

20 nov 2012
    83
    0
    0
    Dankjewel wij vinden het ook erg leuk dat we een jongentje krijgen :) ik hoop alleen niet dat het geslacht veranderd :D de nub is een jongen, verloskundige dacht jongen en marita zei 100% jongen! 😄 we wachten af tot de 20 weken

10. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    wauw een jongen! duidelijk hoor! wat zal papa trots zijn op die (optisch) mega grote piep! hihi ik moet nog 3 dagen wachten! spannend

11. chihuahuatwins

chihuahuatwins Actief lid

28 aug 2012
    292
    1
    0
    nederland
    bij de jongens heb ik geen geslachtsbepaling laten doen.. deze keer wel maar zag er anders uit bij onze echo lijkt het net een navelstreng . twijfel er dan ook aan of we echt wel een jongen verwachten;) vind de jouwe wel heel duidelijk;) maar jongens zijn super leuk hoor!:)

12. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn pottyshot met 15 weken zag er precies hetzelfde uit en dat was volgens Marita ook een jongen. Ze heeft het een paar keer van verschillende kanten laten zien. En het klopte ook met de 20 weken echo!

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Nadesy wow wat bijzonder, 4 boys! Gefeliciteerd!

@Chanel123 ik vind het ook super leuk een zoon! Ik was ook eerst bang van straks veranderd het nog, maar ben daar nu niet meer bang voor hoor. Het is zo duidelijk!

@dropje26 goh hoe weet je dat :D:Dzijn alle mannen soms hetzelfde? ;)

@chihuahuatwins ja vind jongens ook erg leuk!

@shahrazed dan mag je t wel gaan geloven hoor! maar toch fijn om nog een keer een bevestiging te krijgen met de 20 weken echo he

14. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    ben afgelopen zaterdag ook naar Marita geweest. Ook wij krijgen een jongetje! ze was 100% zeker en zeer overtuigend. Onze echo lijkt idd precies op die van jou jazz.

Heb de eerste sneakers al gekocht haha:)

15. Fleur88

Fleur88 Actief lid

12 dec 2012
    342
    289
    63
    Leuk een klein jongetje! Wij gaan de 13 e met veertien weken voor geslachtsbepaling, ook bij Ite Boerena. Fijn om een positief verhaal te horen! En gefeliciteerd!

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Gefeliciteerd en hoop voor jullie dat het een jongen blijft ;):D

17. Jazz

Jazz Niet meer actief

Dat hoop ik ook :D anders krijgt ze maar jongenskleding aan haha!

Deel Deze Pagina