Hoi allemaal, Ik heb alvast een vraagje, ben nog niet zwanger, maar hopelijk duurt dat niet lang meer. Nu willen we graag het geslacht weten en mijn vraag is of er ergens een echo-bureau is, liefst in Zoetermeer of de omgeving daarvan, waar je al met 14 weken een betrouwbare echo kan laten maken voor geslachtsbepaling?! Iemand een idee en ook ervaring met zo een vroege echo? En wat is hiervan (ongeveer) de prijs? Liefs, LoveFiLu
Met 14 weken doen ze nog geen geslachts bepaling ik woon ook omgeving zoetermeer en ga naar babyview en daar doen ze het vanaf 18 weken. hier in de buurt doen ze het ook niet rond de 16 weken dan zal je toch echt een heel stuk verder moeten rijden. En ik ken veel verhalen dat het bij 15/16 weken een meisje was en met 20 weken een jongen dus ik zou voor de zekerheid toch met 18 weken gaan Het kan rond die tijd namelijk alle kanten nog op gaan
Een goeie geslachtsbepaling kan pas vanaf 17 weken. Ik heb een korte met 4 foto's voor 33.00 euro, maar dit was echt wel goedkoop hoor.
ik betaalde 100 euro maar met 8 foto's 3d en op dvd Heb dat ook gedaan bij 28 weken en toen mocht het voor 90,- omdat het de tweede keer was
Ik heb met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen, was echt al duidelijk hoor! Dus het kan wel!! Alleen hoor wél vaak dat het eerst een meisje is en dan ineens een jongen, andersom nog niet gehoord.
Bedankt voor jullie berichtjes! Dan kan ik misschien beter kiezen voor de 16! Een vriendin van mij woont ook in Zoetermeer en liet 2 jaar geleden een echo maken met 14 weken ---> meisje en inmiddels is haar dochter alweer zo'n anderhalf jaar! Vandaar dat ik ook benieuwd was naar ervaringen, omdat ik hier wel eens banners voorbij zie komen en ze dan al weten wat het word en nog maar 14 weken ver zijn!
Overigens heb ik wel vaker gehoord dat de voorspelling een jongen was en het later een meisje bleek, voornamelijk bij vroege echo's. Vanwege de NUB die dan als piemeltje word aangezien of de navelstreng!
vanaf 14 weken is mogelijk. Drs. papa (in amsterdam) doet het al jaren. en ook voor alle BN'ers dus denk niet dat ie er vaak naast zit anders zou ie er geen reclame voor maken
Ook in de buurt van hasselt (be) zit echobaby.. Zij doet het vanaf 13 weken. Ze doet het ook al jaren.. En ken er genoeg die daar geweest zijn en ze had het altijd goed!
Hier ben ik geweest en overduidelijk een ventje (14 wk) Bij m'n eerste op de 9 maanden beurs precies 15 weken en ook overduidelijk een jongen! Ligt aan de echoapparatuur! Die vrouw in Lommel heeft paar weken terug een mail rond gedaan dat ze een nóg nieuwer apparaat binnen krijgt!
Oh het kan dus wel, leuk!! Bedankt voor de info en het delen van jullie ervaringen! Lijkt me leuk om zo vroeg het geslacht al te weten, ik zou zo benieuwd zijn naar het kindje!