Morgen mag ik, ben zo benieuwd! Dan ben ik exact 17 weken. Nu denk ik in ene; heeft het eigenlijk wel zin? Als ze het toch niet zeker weten? Zijn er % bekend van juiste en foute geslachtsbepalingen? Dat ik me qua aankopen/kamertje/namen ga richten op 't één, en bij de geboorte blijkt het van het andere geslacht (wel een verhaal voor later trouwens hihihi ) Heb jij een foute bepaling gehad? Maakt me trouwens niets uit of t een jochie of meiske is, het is onze eerste en we dromen van een grooooot gezin ongeacht de samenstelling!
bij de meeste is het zo dat ze bij twijfel terug laten komen.. bij ons zeiden ze een jongen en dat werd met 20 weken echo bevestigd..
Ik heb begrepen dat het percentage van de geslachtsbepaling bij 15 weken zo'n 60 procent goed is en 40 fout maar dat dit percentage bij 17 weken al veel hoger ligt, 90% goed en 10% fout!! Dus ik zou zeggen heel veel plezier en geniet ervan!! Heb dit uitgezochtbomdat ik met 15 weken een echo heb laten doen!!
Ik was 17 weken toen ik een geslachtsbepaling liet doen van de 2de en het was overduidelijk een jongen (echt als het een meisje was gebleken had ik mijn schoenen opgegeten zo duidelijk!). Ik heb het bij de 20 weken echo nog eens laten checken en idd weer overduidelijk een jongen,met 31 weken met een groeiecho liet meneer weer even snel duidelijk zien bij het beginnen vand e echo dat hij toch echt een jongen is! Bij de eerste hebben ze met 20 weken gekeken en verder niet. Bij beide kindjes was het goed,al heb ik wel bij de 2de met 17 weken bij een bekende verloskundige de echo laten doen,hij staat erom bekent het nog nooit fout gehad te hebben in de vele jaren die hij al echo's doet en mocht hij het toch fout hebben voor de eerste keer dan betaald hij de kinderkamer
Hier met 16 weken een juiste geslachtsbepaling maar omdat je vaak hoort dat een jongen in het begin vaak aangezien kan worden voor een meisje, heb ik pas echt gerust kunnen gaan shoppen nadat op de 20-weken echo nogmaals werd verteld dat het een meisje was.
Bij mijn zoontje hebben we met 16 weken een geslachtsbepaling gehad en dat was overduidelijk een jongen. Nu bij de tweede hebben we met 15 weken en met 16 weken een geslachtsbepaling gehad (die met 16 weken mochten we terugkomen omdat ik het niet kon geloven ) en ze zegt dus 100% een meisje. Ik wacht alleen wel tot de 20 weken echo met kopen van roze spulletjes, wil het toch nog even bevestigd hebben!