Gister heb ik een 1e echo gehad, maar er was nog geen hartactiviteit. Ze dacht dat ik minder ver was dan ik dacht of dat het vruchtje achterliep. Ik zelf dacht dat ik 6 wk en 5 dagen ver ben. Helaas heeft ze het vruchtje niet opgemeten. Ze zij wel dat de dooierzak zichtbaar was. Nu heb ik volgende week een 2e echo. Vind het vreselijk dat wachten. Heb al 5 mk gehad, dus wordt er erg onzeker van. Hou al weer rekening met het ergste. Kan het zijn dat de innesteling langer heeft geduurd? Ben op zoek naar positieve verhalen.
Ik denk dat er niks aan se hand is hoor... Meestal begint het hartje tussen de 6 en 7 weken te kloppen... En vaker richting de 7 weken Maak je dus nog niet tveel zorgen, en verder is t afwachten tot de volgende echo Succes!
Ik had met exact 6 weken een echo en er was geeneens een vruchtje zichtbaar. De vruchtzak was ook maar 5 weken groot. Een week later weer een echo en toen een kindje van 7 weekjes te zien met kloppend hartje. Wel raar dat ze het vruchtje niet opgemeten hebben. Met het blote oog kan je nooit zien hoe groot het exact is omdat het nog maar milimeters groot is rond de 6e week.
Ik heb afgelopen maandag ook mijn 1e echo gehad.. hier was ook nog niks op te zien.. alleen een vrutzak.. mijn gynaecoloog heeft niet gesproken over een dooierzakje.. bij mij zij de gynaecoloog alleen maar dat het er niet goed uitzach ik heb haar meerdere malen gezegt dat ik pas naar 1 week overtijd een hele vage positieve test had.. pas 11 dagen naar mijn NOD een duidelijke maar nog steeds niet knal maar dat werd bij mij door de gynaecoloog weg gewuift.. ik was volgens de gyn 7 weken en 2 dagen maar volgens mij zelf zeker een week korter als het niet meer is. Bij mij werd zelfs gesproken over een mola zwangerschap maar de dag erna kreeg ik het verlossende woord dat mijn bloed goed was. Maandag heb ik een nieuwe echo ik voel mij elke dag nog meer zwanger maar toch ga ik ervan uit dat het bij mij ook niet goed is. Heel veel succes met wachten
Bedankt voor jullie reacties. Vind het nog steeds spannend. Mijn symptomen nemen in ieder geval niet af. Ik houd goede hoop.
Vandaag 2e echo gehad en het hartje klopte. Ben nu 6,5 week dus was inderdaad minder ver. Het was goed gegroeid de afgelopen dagen ten opzichte van de vorige echo. Wat een opluchting. Ik ben zo blij.
Gefeliciteeeeerd! Wat moet dat een goed gevoel geven. Vanmiddag heb ik ook mijn eerste echo, dus hoop ook op een positief bericht! Geniet ervan!
Ook ik heb vandaag mij eerste echo en ben morgen 7 weken.. Hoop zo dat het hartje klopt! vind het echt heel spannend, nog een paar uurtjes geduld!