Hallo, Wegens een miskraam in het verleden heb ik een vroege echo, vandaag dus met 6 weken en 4 dagen.. Ik heb enerzijds heel veel zin om te kijken...Anderzijds denk ik zal ik niet wachten.. Ik bedoel wat is er nu eigenlijk te zien??? Dadelijk klopt het hartje nog niet lig ik me daar weer zorgen over te maken. Wat zal ik doen moet er om 17.10 zijn....
Ik zou wel gaan.. Zelfs als er nog geen kloppend hartje te zien is, kun je wel zien of alles op de goede plek zit en dergelijke.. Oh en, als je nu afzegt, moet je het wegblijftarief betalen..
Hoi, Ja dat wel maar als ik wacht tot vrijdag dan moet er zeker wat te zien zijn. Ik betaal niks ook geen wegblijftarief.. Ze hebben nog geeneens gegevens van me.
Met 6 weken en 4 dagen zou je een hartje moeten kunnen zien mits je ook deze termijn bent. Als ze je terug zetten naar 5 weken hoeft t hartje niet te kloppen. Ik zou iig zeker gaan.
Bij mij was er heel veel te zien op precies 6 weken Een mooie zwangerschapsring, een boontje met een fel kloppend hartje en het dooierzakje. Wat een opluchting heb ik toen gevoeld, ik zou zo weer gaan
Ik ben heel benieuwd naar jouw echo. Ik had een echo met vijf weken en ik vind het zooo lang wachten tot de volgende echo met 7 weken. Ik vind het heel fijn om vroege echo's te krijgen. Als er iets mis is, weet ik het liever maar meteen.
Hoi allemaal Ik heb de echo gehad.. Ik heb peentjes gezweet hoor want dit had ik weer !!!!! Inwendig kijken en er was niks te zien!!!! Na 5 minuten turen draaien en nog eens draaien zegt de verloskundige; Mevrouw er is iets niet goed " ?????? Ja zegt ze je baarmoeder is leeg .. Ik denk wat ???? Maar er is ook geen vruchtzakje zegt ze . Ik zeg ja maar wat raar. Nou ik denk zal dat dan buitenbaarmoederlijk zijn?? Nou dan maar even op de buik met dat ding.. En jawel hoor daar zat "boontje" met een knipperend hartje. Ik werd gewoon niet goed. Ik zeg daar zit ie toch!!! Ja nou kreeg excuses en noem maar op. Ze had gewoon niet goed gekeken.. Kan gebeuren maar goed dit was dus niet een echt geruststellende echo.. Daarna kon ze em inwendig ook meteen vinden. Alles ok ben terug gezet van 6 w + 4 dagen na 6 w + 2 dagen..Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Voor degene die ook een vroege echo hebben, geen paniek dit komt dus bijna niet voor was een foutje bedankt.. Desondanks superblij !!!!
fff, wat een verhaal zeg!!! Ik kreeg het zelf al benauwd toen ik het las. Maar wat fijn dat alles toch goed zit! Een fijne en gezonde zw toegewenst meid!
Echt af en toe... denk je dat die mensen hun diploma bij een pakje boter hebben gekregen, het gaat me dan vooral om de lompe reacties... Gelukkig kwam alles goed! Blij voor je!