Gister de 20 weken echo gehad Er werd ons verteld dat ons kindje een "schotje" in de blaas heeft Dit hoort niet zo te zijn en dus moeten we maandag terug komen voor verder onderzoek Kent iemand dit/heeft iemand hier ooit van gehoord? Dit is niet wat je wilt horen bij een 20weken echo
Ik heb er nooit van gehoord maar ik wil je wel een hart onder de riem steken. Sterkte maandag bij de vervolg echo.
ik ben er niet bekend mee verder. wel ben ik ook een van de "gelukkige" die slecht nieuws kreeg bij de 2 weken.welliswaar vanwege een andere "afwijking" het vervolg onderzoek is een GUO neem ik aan? de guo is heel klinisch en medisch. ga er vanuit dat ze je kindje nogmaals binnenste buiten keren opzoek naar een oorzaak of andere dingen. tip ga niet googlen want dan maak je je helemaal gek. als je maandag pas terug hoeft tekomen dan is het niet heel erg enstig. hier werd er gezegd door de persoon zelf hoe langer er tussen zit hoe minder erg het is hou je daar aan vast! als er iets heel erg mis is had je morgen al moeten komen.