hallo iedereen, Deze week 20w-echo gehad (altijd spannende momenten toch ) en deze beelden zouden het geslacht moeten verraden... wat denken jullie, meisje of jongen? Ik zie 2 streepjes maar met in het midden nog een ander streepje/bolletje. Thx voor jullie idee!
Dokter zei dat ie eerst jongen vermoedde, maar daarna twee streepjes zag en dan toch een vermoeden voor een meisje had Waarom denken jullie toch jongen obv de beelden?
Jongen!!.. Bij mijn 20 weken echo zeiden ze ook een jongen, en jouw echo ziet er ongeveer hetzelfde uit als die ik gehad heb. Week erna nogmaals voor de zekerheid gevraagd; en het is nog altijd een jongetje. Het geslacht van een meid is echt anders
Ja? Bij andere echo's die ik eerder zag van jongetjes was er vaak echt een soort uitsteekseltje te zien en dat vind ik op deze echo toch precies nergens terug of mag je daar niet op letten? Alle 2 zo hard welkom hoor, maar die twijfel doet me toch nog geen kleertjes kopen
Ik vind het geen overduidelijke jongen idd. Maar heb er ook maar beperkt verstand van. Heb twee meiden en nu 20 weken van een jongen. Beide echo's (zowel de meiden als de jongen) waren zeer overtuigend. Dit ziet er toch iets twijfelachtiger uit voor mij.
Ik vind de eerste echo niet heel duidelijk en op de tweede lijkt het een meisje. Misschien een pretecho doen waarop ze het nog eens kunnen laten zien?
Moet binnen paar weekjes terug voor volgende echo, hopelijk dan meer uitsluitsel! Jammer dat het dan precies niet duidelijk is, had gehoopt hier wat meer unanimiteit te krijgen Waarom zegt de dokter dan toch meisje of jongen obv zulke beelden, op wat let die dan? Of is het dan echt maar een gok in het geval zoals het mijne? Hij zei dat je het bij een meisje nooit zeker weet en dat dat altijd nog kan veranderen maar dat hij toch dacht dat het een meisje zou zijn...
Vorige week 24-weken echo gehad en nog eens naar het geslacht gevraagd. De dokter zei dat er blijkbaar toch niets te zien was (voor ons heel onduidelijke troebele echo) tussen de beentjes en dat het dus een meisje wordt. Kunnen we er dan vanaf nu voor 100% zeker vanuit gaan dat het een meisje wordt of bestaat toch nog altijd de kans dat er zich een jongen aandient? Gewoon uit nieuwsgierigheid Is dit na 24-weken
Nou ik heb 5 dochters en een zoon en deze echo' van jou vind ik 99.90% overeen kkmen met mijn meisjes echo's
beide een meisje.. degene die jongen zeggen kijken verkeerd. de beentjes zitten boven en beneden ipv links en rechts.