Bij extreem te vroeg geboren kinderen is het geslacht zeker niet altijd te zien omdat de genitalien erg gezwollen zijn. Ik snap heel goed dat je met zekerheid wil weten wat het geslacht van je tweeling was TS. Dat is belangrijk voor het rouwproces, zodat je weet om wie je rouwt zeg maar. Omdat je een beeld had bij je kindjes en dan maakt het geslacht gewoon uit. Ik denk dat ik een meisje zie, ik zie drie streepjes en geen balzak of penis. De uitsteeksels bij je kindjes na de geboorte kunnen de opgezette clitoris zijn? Is er obductie gedaan op je kindjes? Wat zegt de gyn ervan? Ik zou je aanraden om contact op te nemen met je gyn en echoscopiste en je vragen te stellen. Vinden ze helemaal niet gek en ik weet hoe belangrijk het is om het geslacht van je overleden kindje te weten. Wij wisten het in eerste instantie ook niet, ik was bijna 14 weken zwanger. Pas 2 maanden na het DNA-onderzoek kwam eruit dat ze een meisje was. Dat heeft mij toen echt geholpen in het rouwproces. Sterkte met je verlies. Ik hoop dat alles goed mag gaan met dit kindje.