Hallo dames, Gisteren de 20 weken echo gehad. Hieruit bleek dat ondanks dat het hartje van de baby er perfect uitzag, hij wel een ritmestoornis heeft. De gyn verklaarde dit als onvolgroeidheid van het zenuwstelsel en hart en verwachtte dat dit of voor de bevalling of vlak erna weg zal zijn. Zijn hartje klopt nu als dromedaris, dromedaris, dromedaris, kameel zoals het uitgelegd werd. Ik moet voorlopig elke week het hartje laten controleren om te zien of het geen 'jogging baby' wordt. Iemand hier ervaring mee? Ben ondanks de geruststellende woorden toch wat ongerust
Geen ervaring mee, wil je wel sterkte wensen dit is niet wat je verwacht.. En iniedergeval fijn dat ze het zo goed in de gaten houden..
he wat een onzekerheid toch weer.........ik heb hier geen ervaring mee, maar ik wil je toch veel succes wensen en ik hoop dat het in de komende controles snel de goeie kant op gaat!!!
Hè bah.... Jeetje.. Ook al is t niks ernstigs en zal t ws vanzelf goedkomen dit soort dingen zijn niet leuk Slaat t hartje over? Of te snel omdat ze in de gaten gaan houden of t geen jogging baby wordt? Poeh zeg... Snap dat je graag ervaringen hoort. Ik heb maandag de GUO ben nerveus . Vind t opene zo spannend!
Hè bah, Hoover, dat is geen fijn nieuws. En logisch dat je je ongerust maakt. Hopelijk klinkt het volgende week al weer heel anders. Sterkte!
ik heb er geen ervaring mee maar wil je wel graag heel veel sterkte wensen! wel fijn dat ze het goed in de gaten houden!
Schoonzusje heeft het gehad, maar dat is vanzelf overgegaan in week 34. Zij is wel extra in de gaten gehouden. Nichtje mankeert verder niks.
Nou ik ging eergisteren naar vk en zij ging met de doppler hartje luisteren en eventjes ging hartje wat langzamer en daarna weer normaal. Ze zei dat dit nog kon met dit termijn....dus die maakte zich niet druk. Ik daardoor ook niet. Of ging hartje echt in een ander ritme?