Geslachtsbepaling 16+3 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door huggy, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Is je geslachtsbepaling tussen 16 - 17 weken gelukt?

1. Ja, en het klopte!

2. Ja, maar het klopte niet...

3. Nee, het was nog te onduidelijk zichtbaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    #1 huggy, 15 mei 2012
    Laatst bewerkt: 15 mei 2012
    Hi Ladies,

Op 31 mei zijn mijn man en ik 2 jaar getrouwd, en nu zou het natuurlijk heel leuk als we dan een geslachtsbepaling kunnen laten doen. Op die dag zijn wij 16 weken en 3 dagen zwanger...

Mijn vraag aan diegenen die een geslachtsbepaling hebben laten doen tussen 16 en 17 weken is... was het zichtbaar en klopte het?

Groetjes,
    Marieke

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier pas met 18 weken alle keren laten doen dus van vroeger kan ik geen antwoord geven.
    Maar ik heb al veel meiden zien schrijven dat het dan wel goed te zien is als de beeb er goed voor ligt ;)

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    3x een geslachtsbepaling gehad rond die termijn en van 2 weten we het zeker (de derde ook wel hoor, want is daarna nog 2x bevestigd, maar ze moet er nog uitkomen hihi)

4. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ik heb een geslachtsbepaling laten doen met 16 weken en 1 dag en het klopte. Ik zeg: doen. Het is zeker een leuk cadeau.

5. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Bedankt voor jullie reacties!
    De receptioniste vertelde me dat de kans groot is dat ze het nog niet kunnen zien, dus dat bracht me zo aan het twijfelen...

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hoiii hier gister een geslachtsbepaling laten doen bij 15 + 4 dagen en het was duidelijk te zien!!! it's a boy:D:D

ons beebje lag met zijn buik na beneden te slapen leek wel hihi dus ze heeft hem even wakker geschud toen draaide die om en toen was het over duidelijk!

7. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden
    Ik met 16 weken en 2 dagenm, het was overduidelijk een meisje zei ze toen, maar voor de zekerheid heb ik even gewacht tot de 20 weken echo met echt roze spullen kopen. Maar toen was het nog steeds een meisje en met de 24 weken pretecho ook, dus ik hoop dat het nog steeds een meisje is als ze eruit komt haha

8. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    ik heb een geslachtsbepaling laten doen met 13.6 (twinkelster purmerend) daarna met 17 weken bij een andere echobureau (ter controle) en het klopte! en met 20 weken is het nog eens bevestigd

9. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Nou, dat stelt me wel gerust ladies! Dankjewel!!
    Misschien dat de dame aan de telefoon gewoon wilde voorkomen dat ik met te hoge verwachtingen voor het onderzoek zou verschijnen...

@Juna86
    Je weet het sinds gisteren!
    Wat geweldig dat ze het al zo vroeg konden zien zeg! Gefeliciteerd met jullie ventje!

En de andere meiden natuurlijk ook met jullie kleintjes!

10. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hier bij 15+1 al zeer duidelijk te zien dat er een jochie in mijn buik zit :D
    Heb nog vele echos daarna gehad en t is overduidelijk nog steeds een jochie..

11. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    VAn onze eerste kruimel hebben wij met 17 weken een echo laten maken voor de fun op de 9 maanden beurs, we wilde het geslacht niet weten maar het was zo duidelijk te zien dat we er niet naast konden kijken, het is een jongen, ik denk dat dat duidelijker te zien is dan een meisje rond die tijd.

Succes!

12. zusje3

zusje3 Actief lid

6 dec 2011
    205
    0
    0
    huis moeder, vriendinnen en nog veel meer haha
    2 keer met 16 weken en 1 dag helemaal goed, 2 meisjes gezegd en heb er 2 in bed liggen boven (2007 en 2009 ;))

13. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Wij hebben met 16 weken en 4 dagen geslachtsbepaling gedaan duidelijk een jongen hihi.
    Met 20 weken echo is dit bevestigd en gister weer bevestigd:D:D:D

Bekijk bijlage 245672

Zijn geslachts gedeelte gister gemaakt met 21 weken en 2 dagen:)

Bekijk bijlage 245673

Deze foto is gemaakt met de geslachtsbepaling:)
    xx

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij hebben met 16 weken en 2 dagen een geslachtsbepaling gehad. Was 100% zeker een meid. Dit is met de 20-weken echo en de 3D/4D echo met 28 weken bevestigd. Nu nog even de geboorte afwachten ;)

15. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Wow, wat mooi om te zien Deniesje1, vooral die foto van de geslachtsbepaling!

Echt super fijn te lezen dat het vaak toch wel goed komt, gaan we het gewoon doen! Yay!

16. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Dankjewel ja ben helemaal verliefd op die foto hihi kan er niet genoeg na kijken:D

xxx

Deel Deze Pagina