Hoi allemaal, We hebben komende woensdag een pretecho, ik ben dan 14 weken en 5 dagen zwanger. Denken jullie dat er een mogelijkheid is dat we dan het geslacht van ons kindje al kunnen zien? We zijn wel erg benieuwd namelijk Alvast bedankt!
Wel heel vroeg hoor.. Wij kregen het te horen met 16weken en 2 dagen. Maar wel duidelijk. Het ligt er ook maar net aan hoe hij/zij er voor ligt
ik ga donderdag voor de eerste pretecho Ik ben ook zeer benieuwd en hoop ook of ze het kunnen zie hoor.. laat je wat weten?
zou leuk zijn als ze het zien ik ga met 16 weken,ook vroeg,maar hoop toch dat ze het zien zoniet,jammer,heb dan in elk geval me ukkie weer even gezien
Mja, ik weet dat t vroeg is hoor! We gaan ook niet speciaal voor de geslachtsbepaling, maar we willen gewoon graag een echo en het zou leuk zijn als ze het kunnen zien Enneh... als ik het weet kan ik het vast niet voor me houden
Ik zag het al met 14 weken en 1 dag, zonder dat de echoscopiste iets tegen me zei. Maar dat kwam ook doordat ze per ongeluk inzoomde op zijn billen, die er op dat moment precies goed voor lagen Ze zei wel dat ze absoluut geen zekerheid kon geven over het geslacht in die fase. Maar bij jongens is het over het algemeen wel makkelijker/sneller te zien dan bij meisjes.
ik heb wel veel verhalen gehoord van zo'n vroege echo dat ze het achteraf verkeerd gezien hadden. persoonlijk zou ik het dus dan nog niet willen weten; stel ze zeggen 'meisje' en het blijkt toch een knul? hb je allemaal roze spul gekocht, en dan? ik zou dus lekker gaan genieten van je echo, en met de 20-weken echo (als ze het duidelijk kunnen zien) vragen wat je krijgt. veel plezier!
Mja, dat is waar... Maar we zijn toch niet van plan om al dingen te gaan kopen voor de 20 weken. Tis meer dat we t zo graag willen weten omdat het dan meer gaat leven voor ons allebei. En als ze het mis hebben... dat weet ik dan toch nog niet Maar ik hou het zeker in m'n achterhoofd hoor... Nog 2 nachtjes slapen!
mijn verloskundige heeft met de 12 weken echo gezegd dat het geslacht zo op het eerste gezicht een meisje lijkt! maar ze heeft er ook wel eens naast gezeten rond die tijd haha dus ik moet er nog niet teveel van uit gaan. wij hebben ook een pretecho met ruim 15 weken, vooral om het kindje te zien in 3d (lijkt me geweldig) maar ook stiekum of ze het geslacht kunnen zien. ik las ergens in een topic dat je voor de echo een half uur moet wandelen en chocola eten (of iets anders met cafeine) zodat de kans groter is dat de beeb er goed voor ligt!
Als de pretecho 3d is, is het soms wel al zichtbaar, maar bij 2d blijft het een gokje.. Succes! Ben benieuwd!
Hmm... mijn echoscopiste wilde absoluut niets zeggen, want ze kon nog geen garantie geven... Ik heb een gezegd dat we geen garantie hoeven, maar nou ja... Wel heb ik 2 foto's waarop het eventueel te zien zou zijn. Wat denken jullie?
Ik vind het niet duidelijk, ten minste, ik zie wel wat uitsteken (Dus dan zou ik zeggen jongetje), maar dat kan vanalles zijn. Je moet eigenlijk zo'n foto hebben van tussen de beentjes (zie mijn album) dan is het vaak makkelijker te zeggen... Nog even geduld dus...