Hey meiden Op dit moment zijn wij zwanger van onze 2e bij ons zoontje was met 12 weken al gezegd dat het erop leek een jongentje te zijn en daar hadden we ons ook op ingesteld. Met 18 weken een pret echo gedaan hoewel we eigenlijk al zeker waren van onze zaak bevestigde ook de pret echo wat wij al gehoord hadden en wat we al vermoeden, we kregen een zoon!! Nu staan we voor een verassing met 13 weken en echo gehad maar de VK kon er echt niks over zeggen. De navelstreng lag tussen de benen kleine beebje wilde het nubje lekker voor zich zelf houden Mijn vraag: Zo nieuwsgierig als ik ben, denk ik er aan om met 16 weken een geslachtsbepaling te doen. Hoe betrouwbaar is de uitslag bij 16 weken en klopte deze uitslag bij jullie?
Hier bij beide zwangerschappen met 15+6 gedaan en beide heel duidelijk te zien Maar wel bij een speciaal bureau die er ook mooie apparatuur voor heeft
Ik heb met 16 weken ook een geslachtsbepaling gedaan, maar heb zelf het geslacht echt niet gezien... ze had wel gelijk want met de 20 weken echo kwam het zelfde geslacht naar voren!
Volgens mij is het behoorlijk betrouwbaar vanaf 16 weken. Wij gaan volgende week naar een speciaal pretecho bureau voor de geslachtsbepaling, dus dan kan ik je iets meer vertellen!
Hier ook met 16 weken laten doen. Duidelijk te zien dat t een jongetje was. En achteraf klopte het ook
Ben ook nieuwsgierig naar jullie ervaringen! Bij mijn zoontje met 17 weken een echo laten maken en dat was echt overduidelijk! Wij laten volgende week met 15.1 een geslachtsbepaling doen bij Echowonder in Amersfoort. Heel benieuwd of ze iets kan zien. Zo niet dan mogen we gratis terugkomen. Op de 9 maandenbeurs dacht ze dat het een meisje is aan de nub te zien...
Tnx meiden voor de reacties. Zo te horen is het dus behoorlijk betrouwbaar Ik ben met ons zoontje ook naar een speciaal echo bureau geweest met nieuwe apparatuur ook maakt zij nu 4d echo's heel mooi maar dat vind ik dan weer leuk voor als het beebje wat meer spek heeft Voor nu doe ik de pret echo gewoon bij de VK praktijk zelf
Ik heb met 17,1 een echo gehad. Toen kon ze wel wat zien maar niet met zekerheid dus ze zei nog even wachten. Meisjes hebben in het begin namelijk ook wat hangen dat lijkt op een piemeltje, en dat kan veranderen. Moest die 2 dagen later naar gynaecoloog en die zei ik zeg nooit het geslacht voor 20 weken omdat t zo nog kan veranderen. DDusss.. ik zeg... even wachten.
Ik heb het de vorige keer al met 14 weken gedaan en dat klopte. Ik ga nu voor de 15 weken naar hetzelfde echobureau. Mijn vk doet geslachtsbepaling vanaf 16 weken. Volgens mij is het vanaf dan gewoon betrouwbaar hoor.