Hoi iedereen! Ik ben vandaag precies 20 weken zwanger, volgende week woensdag mogen we terug voor onze 20-weken echo. Ik vroeg me af of het vaak voorkomt dat je heel erg slecht nieuws krijgt tijdens zo een echo? Alles gaat goed met ons meisje, maar je weet nooit he... alvast bedankt!
Niet bij nadenken... Dit is zo'n grote open vraag dat je die niet kunt beantwoorden. Zouden er wel kleine aandachtspunten zijn wat al eerder waren opgevallen dan zouden sommige dames (die datzelfde hebben meegemaakt) je misschien kunnen geruststellen maar er is geen reden voor om je bang te maken.
slecht nieuws; dat er serieuze afwijkingen zouden zijn... ik lees heel veel op het net dat dit voor komt... ik ga proberen om nog een weekje rustig te blijven en hopelijk is alles goed met ons meisje!
Op internet lees je voornamelijk de slechte verhalen en niet de goede. Want waarom zou iedereen die een goede echo heeft gehad dat op internet zetten? Niet teveel over nadenken dus! Ja, slecht nieuws komt voor. Maar slecht nieuws is er ook nog in allerlei verschillende gradaties. Wat de een het allerergste nieuws vindt wat ze kan krijgen, vindt een ander wel meevallen. Dus ook daar valt eigenlijk niet over te oordelen. Succes met de echo alvast!
Dat bedoel ik idd Nina. En wat verder gezegd wordt: de slechte verhalen worden op internet gezet. Het overgrote deel van de vrouwen doet dit niet en geniet volop van haar zwangerschap! Dus... Genieten hoor! Voor je het weet is het voorbij (de zeangerschap dan he! Niet het genieten).
Komt niet extreem vaak voor hoor. Ik zou er niet te veel over na denken als ik jou was en al helemaal niet gaan zoeken op internet naar dat soort verhalen. Gewoon neutraal heen gaan. Is het zelfde als zelf dokteren met google daar komen ook de meest rare dingen uit terwijl je die waarschijnlijk niet eens hebt.
ik zou me er ook niet zo heel druk om maken geeft alleen maar veel stress waar je niet op zit te wachten wij mogen ook volgende week voor de 20 weken echo en ikzelf maak me er helemaal niet druk om je schiet er toch niets mee op en buiten dat als je jezelf te druk maakt duren de dagen ook zo vreselijk lang
ja jullie hebben gelijk, maar het is altijd zo verleidelijk om zo iets op te zoeken op het net he! Gelukkig zijn jullie er om mij op m'n gemak te stellen